וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נת'ניאל קליין: "קלופ גרם לנו להאמין שאנחנו מסוגלים לעשות הכל"

מגן ליברפול ניסה להסביר את סוד הקסם של המנג'ר הגרמני: "כולנו בעננים בזכותו. לעתים אני מסתכל על ההתקפה שלנו חושב "וואו"". פול מרסון: "ג'ורדן הנדרסון עדיף על פוגבה כרגע"

מאמן ליברפול יורגן קלופ עם נת'ניאל קליין. GettyImages
אידיליה. קליין וקלופ/GettyImages

ליברפול תפגוש ביום שני את מנצ'סטר יונייטד למבחן גדול נוסף. בין אם תנצח או תפסיד, לכל ברור שמשהו טוב קורה העונה בקבוצה של יורגן קלופ, והבוקר (שבת) ניסה נת'ניאל קליין להסביר את סוד הקסם.

"הוא בנה את הביטחון בקבוצה וגרם לנו להאמין שאנחנו מסוגלים לעשות הכל", אמר המגן האנגלי. "זו צורת האימון שלו. הוא גורם לנו להאמין שאנחנו יכולים לנצח כל משחק, ונשעבוד קשה יותר מהיריבים שלנו ונשחק טוב יותר מהם. הוא גורם לנו להיות בעננים. כולם נהנים מזה. לעתים אני מסתכל על שחקני ההתקפה שלנו וחושב "וואו". חייבים להעריך את זה. זה כיף לראות".

חלוץ העבר של מנצ'סטר יונייטד אנדי קול מסכים: "אני אוהב את ההתקפה שלהם. הם משחקים כדורגל סקסי, השערים מגיעים מכל מקום ואני אוהב את זה. הגנתית הם ככה ככה, וזה מה שהופך אותם למלהיבים. אני חושב שיש להם סיכוי לזכות באליפות, כי קלופ גרם להם לשחק עם כל כך הרבה אנרגיות".

מי שדאג לחמם במעט את האווירה לקראת המשחק הוא שחקן ארסנל לשעבר פול מרסון שטען כי "אם הייתי צריך לבחור היום, הייתי לוקח את ג'ורדן הנדרסון על פני פול פוגבה. בעשר השנים הבאות אני לא יודע, כנראה פוגבה בגלל סכומי הכסף ששולמו עליו. אבל הנדרסון כרגע טוב לא פחות מאף שחקן בפרמיירליג. הוא יוצא מהכלל, בעוד פוגבה מתקשה".

עוד בנושא:

מסתבר שגם החברים של קלופ מיוחדים: דויד ואגנר מצליח עם האדרספילד טאון הקטנה
אבני חן: ג'ון סטונס מתאקלם במנצ'סטר סיטי ופוגש את האקסית אברטון

ג'ורדן הנדרסון קשר ליברפול. רויטרס
האמנם? ג'ורדן הנדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully