וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:2 למ.ס. אשדוד על הפועל ראשון לציון, אוואט: "השחקנים מבינים את מצבנו בטבלה"

14.10.2016 / 13:33

שער עצמי וביצוע של עזריאל מחקו יתרון של קדוסי. בטאייב, שצפוי להצטרף בשל פציעתו של קינדה, שותף כמחליף. אוואט: "השחקנים יתנו את כל מה שיש להם מול בית"ר, הם מבינים את גודל האחריות"

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
אופטימי. אוואט/לירון מולדובן

מ.ס. אשדוד ניצחה הבוקר במשחק אימון שנערך במגרשה את הפועל ראשון לציון 1:2. אשדוד שיחקה רע במחצית הראשונה ונקלעה לפיגור משער של אוהד קדוסי. במחצית השנייה התעשתו השחקנים של רוני אוואט והפכו את התוצאה משערים של חן עזריאל ושער עצמי נוסף של שחקן ראשון לציון. "אני מעודד מכך ששיחקנו יותר טוב במחצית השנייה, אבל במחצית הראשונה זה לא היה משחק טוב שלנו", אמר אוואט שהוסיף: "מטבע הדברים במשחקי אימון אנחנו בוחנים דברים וגם לא מגיעים בשיא הרעננות כי אמש סיימנו אימון קשה. אני בטוח שהשחקנים שלנו מבינים את גודל האחריות ואת מצבנו בטבלה, נראה אותם נותנים כל מה שיש להם מול בית"ר ירושלים בשבת הבאה".

גם הבוקר העלה אוואט בהרכב את מיקי סירושטיין וחאתם עבד אל חמיד כצמד הבלמים והשאיר על הספסל את ניבאלדו ואת נינו גאלוביץ', שנכנס במחצית השנייה אל עמדת הקשר האחורי. בן אל אדרי הצעיר קיבל אף הוא צ'אנס בהרכב בקישור. טום בן זקן פתח כמגן ימני אחרי היעדרות ממושכת. במשחק שולב כמחליף הקשר הרוסי גיורגי בטאייב וכפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, אשדוד צפויה לצרפו אחרי הפציעה של גדי קינדה. הבלם הסרבי סאשה איבקוביץ' לא שולב במשחק וכרגע הוא לא מתוכנן להמשיך באשדוד אחרי פגרת ינואר.

עוד בנושא:

מ.ס אשדוד: עבד אלחמיד וסירושטיין עשויים לפתוח מול בית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully