וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: עבד אלחמיד וסירושטיין עשויים לפתוח מול בית"ר

7.10.2016 / 9:06

בקבוצה מאוכזבים מהבלמים הזרים והשניים שתורגלו במשחק אימון מול אשקלון, עשויים לפתוח במרכז ההגנה. אוואט: "שמות ותעודת זהות לא מעניינים. חשש שגדי קינדה סיים את העונה

מיקי סירושטיין מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
חזר הביתה אחרי קדנציה קצרה במיוחד בבני יהודה. מיקי סירושטיין/ברני ארדוב

שלושה בלמים זרים צירפה מ.ס. אשדוד הקיץ, אבל יתכן מאוד שבמשחק הליגה הבא של הקבוצה, איש מהם לא ישחק. במשחק אימון שקיימה אתמול (חמישי) אשדוד מול הפועל אשקלון (0:0), בחן המאמן רוני אוואט כבלמים את חאתם עבד אלחמיד ומיקי סירושטיין שחזר לקבוצה בתחילת השבוע. השנייים שיחקו טוב יחד ובאשדוד לא פוסלים ששניהם יפתחו במשחק הבית בעוד שבועיים מול בית"ר ירושלים.

כזכור החתימה אשדוד בקיץ את נינו גאלוביץ' שהצטרף אל ניבאלדו שהמשיך לעונה נוספת ואל שניהם צורף הסרבי סאשה איבקוביץ' בהמשך. "שמות ותעודת זהות לא מעניינים", אמר אמש המאמן רוני אוואט. "אנחנו צריכים לייצב את ההגנה ואם אחשוב ששני בלמים ישראלים יעשו את העבודה יותר טוב, אז הם ישחקו אפילו שיש לנו שלושה בלמים זרים בסגל".

באשדוד ממתינים בדריכות לתוצאות בדיקת ה MRI שאמור לעבור הבוקר הקשר גדי קינדה אשר סובל מפציעה קשה בברכו וטרם עבר צילום מקיף. החשש הגדול הוא שקינדה קרע את הרצועה הצולבת בברכו. מאז הפציעה לפני שבועיים באימון, קינדה לא חש טוב יותר ועל פי פיזיותרפיסט הקבוצה, הפציעה נראית חמורה יותר מקרע במיניסקוס או ברצועה הצדית. בכל מקרה ההערכה היא שבהמשך היום יקבלו באשדוד את התשובות ויוכלו לדעת האם הקשר המצטיין סיים את העונה כבר בשלב כל כך התחלתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully