וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפציעה של קינדה: מ.ס אשדוד צפויה להחתים את גיורגי בטאייב

13.10.2016 / 12:23

הקבוצה מעיר הנמל אמורה לצרף את הקשר הרוסי (19), שנבחן כבר למעלה מחודש, בתור זר שישי. לחוזהו תוכנס אופציה להשאילו בחלון ההעברות בינואר. טום בן זקן יחזור לסגל לקראת בית"ר ירושלים

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
מתפשרים. אוואט/לירון מולדובן

בעקבות הפציעה של גדי קינדה, שצפוי לתקופה של שלושה חודשים, מ.ס. אשדוד אמורה להחתים את הקשר הרוסי גיורגי בטאייב שנבחן במועדון כבר למעלה מחודש. בטאייב (19) יהיה הזר השישי של אשדוד אם יוחלט סופית על החתמתו. הקשר שגדל במחלקת הנוער של דינמו מוסקבה ובעונה שעברה היה בסגל של קבוצת הנוער של סטנדרד ליאז', חי ומתאמן באשדוד בחודש החולף ומקווה לחתום בקרוב על חוזה. באשדוד יכניסו לחוזהו סעיף שיאפשר להם להשאיל אותו בחלון ההעברות של חודש ינואר אם הוא לא ישתלב.

בתוך כך אשדוד תחזור היום (חמישי) להתאמן אחרי חופשת יום הכיפורים וכבר מחר בבוקר ייערך משחק אימון באשדוד מול ראשון לציון. לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הבאה אמור לחזור לסגל טום בן זקן שהחלים מפציעת בקע ארוכה וכבר מתאמן בצורה מלאה. גם אור אינברום שהוחלף במשחק האחרון מול בני יהודה בשל פציעה, אמור להיות כבר כשיר לשחק. כפי שכבר פורסם כאן, למרות שלושה בלמים זרים שיש בסגל, עשוי המאמן רוני אוואט להעלות מול בית"ר מרכז הגנה שיכלול דווקא את הישראלים מיקי סירושטיין וחאתם עבד אלחמיד.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully