וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו בוגוט: "אני חושב שעסקת קווין דוראנט נסגרה הרבה לפני הקיץ"

הסנטר שעזב את גולדן סטייט לדאלאס כדי לפנות מקום חשף: "איגודאלה ואני ידענו שאחד מאיתנו יילך". לברון: "ניסינו להחתים את וייד בקיץ". פאו גאסול ממשיך להראות ניצוצות בקדם עונה

עריכה: מרום שפיצר

גולדן סטייט אמנם צירפה את קווין דוראנט במהלך הקיץ האחרון, אך נאלצה לוותר על שני שחקני מפתח כדי לפנות מקום לאחד הכוכבים הגדולים בתבל: האריסון בארנס ואנדרו בוגוט. בעוד דוראנט אמור למלא בקלילות את נעליו של הראשון, לא מן הנמנע כי סגנית האלופה עוד תתגעגע לסנטר האוסטרלי, שסיפק לה הגנה, לב, והמון חכמת משחק.

בראיון ל-ESPN דיבר בוגוט על העסקה הגדולה של הקיץ וסיפק ציטוטים מעניינים למדי: "אני חושב שהעסקה הזו נסגרה הרבה לפני הקיץ. כמובן שדוראנט לא קיבל החלטה קונקרטית, אבל אני חושב שהמועדון שלנו ידע זמן רב שזה הולך לקרות. אנדרה איגודאלה ואני ידענו שאחד מאיתנו יילך, וזה הייתי אני. זה חלק מהעסק. אין לי רגשות רעים בקשר לכך. אם אתה יכול לקבל שחקן היכל התהילה, ודוראנט יהיה בהיכל התהילה - אני כג'נרל מנג'ר הייתי עושה את אותה עסקה. זו המציאות של הליגה".

עוד בנושא:

הדינוזאור האחרון: לקראת עונת 2016/17 של דירק נוביצקי ודאלאס
דרק רוז הגיע להעיד במשפט האונס, דוראנט שמח מההפסד של הווריירס

שחקן דאלאס מאבריקס אנדרו בוגוט. GettyImages
ידע בדיוק מה הולך לקרות. בוגוט/GettyImages

* לברון בווידוי מפתיע: ניסינו להחתים את דווין וייד הקיץ. ג'יימס סיפר באימון הקאבס כי חברו הטוב, שכיכב לצידו במיאמי וזכה עמו בשתי אליפויות, היה במגעים עם האלופה אך המו"מ לא הבשיל בשל פערים כספיים. "זה עד כדי כך פשוט - לא היינו יכולים להרשות את זה לעצמנו מבחינה כלכלית. היו לנו הרבה שיחות, לא אחשוף פרטים מהן, אבל בסופו של דבר הוא החליט ללכת לשיקגו ואני תומך בהחלטה שלו", אמר ג'יימס. "יש לו הרבה קשרים בעיר, הוא עשה הרבה למען הקהילה שם, כך שאני משוכנע שהמעבר שלו לבולס ייטיב עם כולם. תמיד אמרתי שהמקצוע שלנו נזיל מאוד. הכל יכול להשתנות ברגע. עונה אחת אתה משחק עם חבר'ה מסוימים, עונה אחרת עם חבר'ה אחרים. בגלל זה דווין רצה להצטרף אלינו, אבל זה לא הצליח".

טיירון לו אישר את הדברים: "מי לא ירצה הול-אוף-פיימר בקבוצה שלו? כן, רצינו אותו, כמובן. איך אפשר אחרת?".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דווין וייד, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
מה אם זה היה מצליח? לברון עם וייד/AP

קדם עונה: דווין בוקר ופאו גאסול ממשיכים להראות ניצוצות

ארבעה משחקים נוספים נערכו הלילה בקדם עונה. פאו גאסול המשיך להראות יכולת מעודדת במשחקיו הראשונים בסן אנטוניו, שניצחה 89:95. הסנטר הספרדי סיים הפעם עם 14 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-23 דקות, בעוד למרקוס אולדריג' (12 נקודות) ופאטי מילס (11) תפקדו על תקן שחקנים משלימים. אוון פורנייה קלע 20 למפסידה.

הדרמה של הלילה, עד כמה שקדם עונה יכול לספק דרמות, הייתה במשחק בין פיניקס ליוטה, שהסתיים ב-110:111 לסאנס. ארצ'י גודווין קלע סל ניצחון שתי שניות לסיום והשלים מהפך אחרי שהסאנס פיגרו במינוס 11 שתי דקות לסיום, אבל מי ששוב גנב את תשומת הלב היה דווין בוקר, שהרשים עם 20 נקודות ב-26 דקות. דראגן בנדר, לעומת זאת, שוב קצת פחות הרשים וסיים עם נקודה אחת בלבד (0 מ-2 מהשדה) ב-23 דקות. דאנטה אקסום קלע 18 למפסידה, רודי גובר הוסיף 17 ו-8 ריבאונדים.

מינסוטה המסקרנת רשמה ניצחון שני בהכנה עם 88:105 על דנבר, כשקארל אנתוני טאונס מוביל את הזאבים עם 18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. אנדרו וויגינס ושבאז מוחמד קלעו את אותו מספר נקודות, בזמן שזאק לאבין הסתפק ב-12. הנאגטס קיבלו 16 מווילסון צ'נדלר.

גם אינדיאנה המתחדשת סימנה וי עם ניצחון 83:101 על מילווקי. רודני סטאקי הוליך את רשימת הקלעים של הפייסרס עם 21, ג'ף טיג הוסיף 15.

seperator

עוד ברחבי הליגה

* פול פירס הודיע כי בסיום העונה הוא מתכנן לחתום ליום אחד בשורות בוסטון, על מנת לפרוש כשחקן הסלטיקס. "אשמח מאוד לעשות זאת", אמר שחקן הקליפרס, "תמיד איזכר כשחקן בוסטון. אני חייב את זה לאוהדים ולעצמי".

* זאק לואו מ-ESPN טוען שבוסטון ממשיכה להביע עניין רב בשחקן יוטה גורדון הייוורד, שיהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל בקיץ הבא. הייוורד עבד תחת בראד סטיבנס במכללת באטלר, ויוטה תעשה הכל כדי להשאירו.

* עוד טוען לואו כי סקרמנטו תעביר העונה את רודי גיי בטרייד, ואחת המועמדות לקלוט אותו היא אוקלהומה סיטי.

* בארצות הברית טוענים שסקרמנטו ומיאמי ניהלו מספר שיחות בנוגע לטריידים מאז יולי. ייתכן וגוראן דראגיץ' נמצא על הכוונת של הקינגס, שמחפשים רכז בנוסף לדארן קוליסון (שלא יוכל לפתוח את העונה בשל השעיה) וטיי לוסון.

שחקן בוסטון סלטיקס פול פירס. GettyImages
פעם סלטיק, תמיד סלטיק. פירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully