וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ניו יורק רד בולס, ג'סי מארש: "דמארי חייב להיות חד בכל יום"

האמריקאי התייחס לחלוץ הישראלי ולעובדה שהוא עדיין לא השתלב בקבוצה באופן מלא: "אמרתי לו שאין לנו הרבה זמן, הוא חייב לעבוד קשה ולהכנס לכושר כדי שנוכל לסמוך עליו במשחקים החשובים"

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
יצליח לשחזר את הרגעים האלה? דמארי/רויטרס

חודשיים עברו מאז שעומר דמארי חתם בניו יורק רד בולס. החלוץ ששייך ללייפציג הגרמנית והגיע לארצות הברית מזלצבורג האוסטרית, שם לא הצליח להשאיר חותם, מושאל כרגע לקבוצה האמריקאית עד חודש ינואר. לצערו, גם הקדנציה שלו בניו יורק לא נפתחה באופן מוצלח כשספג פציעה ולא קיבל הרבה קרדיט מהמאמן. דמארי ערך שלוש הופעות בלבד בליגה, כולן כמחליף, ועדיין לא כבש שער אחד ב-MLS. השער היחיד שלו בקבוצה היה מול אליאנזה אל סלבדור, במסגרת שלב הבתים בגביע האלופות של אמריקה הצפונית, כשגם אז נכנס כמחליף.

המאמן הנוכחי של דמארי ברד בולס, ג'סי מארש, התייחס למצבו הבעייתי של החלוץ ואמר כי "אין הרבה זמן" עבורו להכנס לכושר בעונה הנוכחית. "אנחנו מאוד רוצים שהוא יכנס לעניינים ומתרגשים לשלב אותו בקבוצה. עם זאת, אין לנו הרבה זמן, זו גם ההודעה שהעברתי לעומר השבוע", אמר מארש, שלא הצליח לזכות באליפות ה-MLS בעונה שעברה. המאמן הוסיף ואמר: "עכשיו הוא חייב לעבוד קשה ולהכנס לכושר, עליו להיות חד בכל יום. אנחנו רוצים להגיע למצב בו נוכל לסמוך עליו במשחקים החשובים".

דמארי בן ה-27 כבש רק ארבעה שערים בעונה החולפת, ומאוד רוצה לחזור לעצמו העונה במדי ניו יורק. לקבוצתו נותרו שני מחזורי ליגה לפני שהפלייאוף מתחיל, והם ניצבים כעת במקום הראשון במזרח עם אותו מספר נקודות כמו של היריבה העירונית, ניו יורק סיטי. בעונה שעברה, הרד בולס הודחו בגמר המזרח על ידי קולומבוס קרו.

עוד בנושא:

עומר דמארי מרוויח 228 אלף דולר לעונה במדי ניו יורק רד בולס
שגרירים: עומר דמארי כבש שער בכורה במדי ניו יורק רד בולס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully