וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר דמארי מרוויח 228 אלף דולר לעונה במדי ניו יורק רד בולס

ארגון שחקני ה-MLS פרסם את משכורות השחקנים. טוסיין ריקטס, אקס הפועל חיפה, מקבל שכר צנוע יחסית וכך גם סטיב בירנבאום. קאקה ממשיך להיות המרוויח מספר 1 וכמה מקבלים שאר הכוכבים?

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. GettyImages
תמורה לא רעה. דמארי/GettyImages

כמו בכל ליגה מסודרת בארצות הברית, גם ב-MLS משכורות השחקנים הן עניין גלוי לציבור והלילה (בין שישי לשבת), הציג אותן ארגון שחקני הליגה.

הנציג הישראלי בליגת הכדורגל הבכירה של ארצות הברית, החלוץ עומר דמארי, מקבל במדי קבוצתו ניו יורק רד בולס, אליה הצטרף בתחילת חודש אוגוסט האחרון, סכום של 228,499.92 דולר. המשכורת של דמארי לעונה היא משכורת הבסיס שלו, כאשר בניגוד לחלק משחקני הליגה, אין לו בונוס חתימה או בונוסים נוספים.

שם נוסף ברשימה המוכר לחובבי הכדורגל בישראל הוא טוסיין ריקטס, חלוץ נבחרת קנדה, שלא ממש הצליח בהפועל חיפה, אך נהנה מתקופה לא רעה במדי טורונטו FC. ריקטס מרוויח 63 אלף דולר, סכום צנוע יחסית, רק 500 דולר מעל סכום המינימום לשחקן ותיק בליגה. יחד עם זאת, בעזרת הבונוסים שלו הוא מגיע לשכר של 81,333.33 דולר.

טוסיין ריקטס שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
זוכרים אותו? ריקטס/ברני ארדוב

סטיב בירנבאום, בלמה היהודי של די סי יונייטד, שהיה על הכוונת של מכבי תל אביב ומכבי חיפה לאחרונה, מרוויח שכר בסיס של 86,350 דולר, אבל מכניס לכיסו עוד 30 אלף דולר בונוסים מובטחים בכל עונה.

ומה לגבי כוכבי הליגה? לנדון דונובן המתקאמבק מקבל מלוס אנג'לס גלאקסי 456 אלף דולר לעונה, בעוד סטיבן ג'רארד מכניס לא פחות משישה מיליון דולר לפני בונוסים. ג'יו דוס סנטוס מרוויח בגלאקסי 2.5 מיליון בשכר בסיס, אבל 4.25 מיליון אחרי בונוסים ואילו רובי קין מקבל 3.5 מיליון.

דידייה דרוגבה מרוויח במונטריאול 1.666 מיליון לפני בונוסים וכ-2.2 מיליון בסך הכול. בניו יורק סיטי FC, פרנק למפארד מקבל שישה מיליון דולר ואנדראה פירלו מתקרב לסכום הזה אחרי הבונוסים (5.6 במשכורת בסיס). דויד וייה, מלך שערי הליגה, שהלילה כבש צמד בניצחון החוץ על יוסטון והגיע ל-21 שערים העונה, מרוויח 5.6 מיליון דולר. המרוויח מספר 1 בליגה ממשיך להיות קאקה, שמקבל מאורלנדו 6.66 מיליון בשכר בסיס ו-7.167 אחרי בונוסים. בסיאטל, ג'וזי אלטידור מרוויח 4.825 מיליון ומייקל בראדלי שישה מיליון ואילו ה-MVP המכהן של הליגה, סבסטיאן ג'ובינקו, מקבל מטורונטו 5.6 מיליון לפני בונוסים ו-7.115 אחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully