וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: עומר דמארי כבש שער בכורה במדי ניו יורק רד בולס

החלוץ הישראלי נכנס כמחליף בדקה ה-67 וכעבור ארבע דקות קבע 1:1 מול אליאנזה אל סלבדור עם דחיקה מתוך הרחבה. 0:3 לברייטון על רות'רהאם, שער ראשון העונה לתומר חמד, בירם כיאל לא שותף

עומר דמארי שחקן ניו יורק רד בולס. רויטרס
סימן לבאות? דמארי/רויטרס

שער בכורה לעומר דמארי במדי ניו יורק רד בולס. החלוץ הישראלי, שערך את משחקו הראשון במדי הקבוצה האמריקאית בשבוע שעבר, נכנס הלילה (בין שלישי לרביעי) כמחליף בדקה ה-67 בפיגור 1:0 אליאנזה אל סלבדור במסגרת שלב הבתים בגביע האלופות של אמריקה הצפונית, וכבש תוך ארבע דקות בלבד מתוך הרחבה. המשחק גם הסתיים ב-1:1. ביום ראשון הקרוב ייערך המשחק הבא של דמארי והרד בולס, שייפגשו את די סי יונייטד ואת הבלם היהודי סטיב בירנבאום, שהוזכר כמועמד להצטרף על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה.

תומר חמד שחקן ברייטון. GettyImages
פתח את החשבון לעונה החדשה. תומר חמד כובש/GettyImages

* תומר חמד כבש אמש את השער הראשון שלו לעונת 2016/16, כשמצא את הרשת מהנקודה הלבנה ב-0:3 הקליל של ברייטון על רות'רהאם במסגרת ליגת המשנה באנגליה. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות בהרכב, בעוד חברו בירם כיאל זכה הפעם למנוחה ונותר על הספסל.

ברייטון צברה שבע נקודות בשלושת מחזורי הפתיחה ועדיין לא ספגה שער, מה שמציב אותה בינתיים במקום הראשון. אנתוני קנוקר וגלן מארי, שכבשו ב-0:3 על נוטינגהאם, פתחו את מסכת השערים גם הפעם. הצרפתי הבקיע בדקה ה-23 והחלוץ האנגלי, שותפו החדש של חמד בהתקפה, הרשית בחלוף שלוש דקות. בדקה ה-58 מארי גם סחט פנדל, אותו כאמור ניצל חמד כדי לכבוש.

ביום שבת תתארח ברייטון אצל רדינג, אותה לא ניצחה בחוץ מאז אפריל 2003.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אנתוני קנוקר (מימין), גאטן בונג שחקני ברייטון. GettyImages
רוקדים ונהנים. אנתוני קנוקר חוגג עם גאטן בונג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully