וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הבא שיברח מהמשטרה? תשעה שחקני אקוודור חייבים דמי מזונות

הפרשה הביזארית של אנר ולנסיה חשפה תופעה נרחבת - מחצית משחקני הנבחרת מואשמים בסעיפים שונים של הזנחת נשותיהם וילדיהם. במדינה זועמים: "הם מקלקלים את הנוער, אלה גיבורי תרבות?"

אנר ולנסיה שחקן נבחרת אקוודור. רויטרס
מי הבא שיירד על אלונקה? אנר ולנסיה אחרי ה"פציעה"/רויטרס

הפרשה המשונה סביב אנר ולנסיה מסרבת לגווע, וככל שעוברים הימים היא הולכת ונעשית ביזארית יותר. כוכב נבחרת אקוודור התחזה לפצוע במהלך משחק כדי לחמוק משוטרים שרצו לעצור אותו בגין אי תשלום דמי מזונות, אבל כעת מסתבר שהוא ממש, ממש לא לבד. התקשורת באקוודור פרסמה אמש (שני) מסמך שחושף כי נגד לא פחות מתשעה שחקנים בנבחרת יש תיקים פתוחים בגין עבירות דומות.

ולנסיה, לו חוב בסך 19 אלף יורו, סומן על ידי המשטרה בעיקר משום שהוא הכוכב הגדול של הנבחרת, אך שחקנים נוספים עברו עבירות דומות. כריסטיאן ראמירס, לדוגמא, הוא "הפושע" העיקרי - במשך שנים לא העביר לאשתו וארבעת ילדיו דמי מזונות (רק כדי לסבר את האוזן: הוא בן 22 בלבד), והחוב תפח לכדי יותר מ-30 אלף יורו. גם פדרו קינונייס, חואן קרלוס פארדס, רנאטו איברה, מילר בולאניוס, פדרו פבלו ואלסקו, מיקאל ארויו ודניאל אנגולו הואשמו בעבירות דומות, אם כי מדובר בסכומים קטנים יותר.

עוד בנושא:
הזוי: אנר ולנסיה ביים פציעה כדי לחמוק משוטרים שרצו לעצור אותו
ההתאחדות של אקוודור טוענת: "אנר ולנסיה אושפז בגלל שלשולים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה גיבור תרבות?". ולנסיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רובם אמורים ליטול חלק במשחק של אל טרי הערב (שלישי, 23:00) מול בוליביה, אולם כעת מופעל על ההתאחדות המקומית לחץ כבד להשעותם באופן מיידי. שר התרבות של אקוודור תקף אמש בשלל ערוצי תקשורת את ההתנהגות של השחקנים הסוררים. "לא יעלה על הדעת שמדובר בתופעה כל כך נרחבת ואף אחד לא נוקף אצבע. אלה גיבורי תרבות? הנוער שלנו מעריץ אותם והם מקלקלים אותו", אמר.

הסיפור החל, כאמור, כשאנר ולנסיה, שהצטיין עם שער ובישול ב-0:3 על צ'ילה, ביים פציעה כדי להתפנות על רכב הגולף, כשמסיכת חמצן על פניו, ולחמוק מהשוטרים שהודיעו לו עוד בטרם שריקת הפתיחה כי הגיעו לעצור אותו בגין אי תשלום מזונות על בתו הראשונה בסך 19 אלף יורו.

מאז תרגיל ההתחמקות שהה ולנסיה בבית החולים, כשהוא בהשגחת שני שוטרים. חלוצה של אברטון מהפרמיירליג תכנן להישאר שם עד אשר עורכי דינו יסדרו את ענייניו המשפטיים, וכעת הסיפור עשוי להגיע לסיומו.

שופטת מחוזית הורתה על ביטול צו עיכוב היציאה מהמדינה כדי שהשחקן יוכל לשחק עם הנבחרת מול בוליביה וההתאחדות הציעה לשלם את החוב במקומו. ההתאחדות אף פרסמה הודעה וטענה כי "ולנסיה היה חולה עוד לפני המשחק מול צ'ילה, סבל משלשולים ולכן אושפז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully