וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות של אקוודור: "אנר ולנסיה אושפז בגלל שלשולים"

הפרשה הביזארית של החלוץ, שהתחזה לפצוע במשחק מול צ'ילה כדי לחמוק משוטרים שהתכוונו לעצור אותו, ממשיכה להעסיק את אקוודור. צו עיכוב היציאה בוטל, האם ישחק נגד בוליביה?

אנר ולנסיה שחקן נבחרת אקוודור. רויטרס
הסיפור מתקרב לסיומו? אנר ולנסיה/רויטרס

כ-36 שעות אחרי שהתחזה לפצוע כדי לברוח מהשוטרים בזמן המשחק של נבחרת אקוודור מול צ'ילה בקיטו, הסיפור הביזארי של החלוץ אנר ולנסיה ממשיך להעסיק את דרום אמריקה.

כזכור, ולנסיה הצטיין עם שער ובישול ב-0:3 על צ'ילה, אבל לקראת הסיום ביים פציעה כדי להתפנות על רכב הגולף, כשמסיכת חמצן על פניו, ולחמוק מהשוטרים שהודיעו לו עוד בטרם שריקת הפתיחה כי הגיעו לעצור אותו בגין אי תשלום מזונות על בתו הראשונה בסך 17 אלף דולרים.

מאז תרגיל ההתחמקות שהה ולנסיה בבית החולים, כשהוא בהשגחת שני שוטרים. חלוצה של אברטון מהפרמיירליג תכנן להישאר שם עד אשר עורכי דינו יסדרו את ענייניו המשפטיים, וכעת הסיפור עשוי להגיע לסיומו.

שופטת מחוזית הורתה על ביטול צו עיכוב היציאה מהמדינה כדי שהשחקן יוכל לשחק עם הנבחרת במשחק החוץ במוקדמות מונדיאל 2018 מול בוליביה וההתאחדות הציעה לשלם את החוב במקומו. ההתאחדות אף פרסמה הודעה וטענה כי "ולנסיה היה חולה עוד לפני המשחק מול צ'ילה, סבל משלשולים ולכן אושפז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully