וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: אנר ולנסיה ביים פציעה כדי לחמוק משוטרים שרצו לעצור אותו

ביזאר: כוכב אקוודור, שכיכב עם שער ובישול ב-0:3 על צ'ילה, התחזה לפצוע רק כדי להתפנות על רכב הגולף ולחמוק מידיהם של השוטרים שרדפו אחריו כדי לעצור אותו בגין אי תשלום מזונות

אנר ולנסיה שחקן נבחרת אקוודור. רויטרס
הסיפור הביזארי של השנה. ולנסיה מתפנה/רויטרס

לילה עמוס מאוד עבר על דרום אמריקה עם המחזור התשיעי במוקדמות המונדיאל. ברזיל חגגה, ארגנטינה מעדה, אבל הסיפור הביזארי של השנה התרחש דווקא באקוודור, ולא בגלל הניצחון של הנבחרת המקומית 0:3 על צ'ילה החזקה. אנר ולנסיה, כוכב הנבחרת שמשחק באברטון וגם כבש ובישל במחצית הראשונה, הוחלף בדקה ה-82 אחרי שהתלונן על פציעה כביכול.

אולם, מתברר כעת שוולנסיה זייף את הפציעה שלו כדי לחמוק עם רכב הפינוי שמפנה פצועים מהמשטרה שרצתה לעצור אותו בעקבות אי תשלום מזונות לאשתו. ולנסיה, כך מסתבר, התעמת עם השוטרים עוד לפני שנכנס לאצטדיון בקיטו ותכנן מראש את החילוף שלו, כאשר השוטרים שחיכו לסיום המשחק ממש רדפו אחרי רכב הפינוי כדי לעצור אותו, אך ללא הצלחה.

עוד בנושא:

מוקדמות מונדיאל: חמישייה לברזיל, תיקו לארגנטינה, השפלה לצ'ילה

ניימאר נבחרת ברזיל. רויטרס
הצליח לעצבן את שחקני בוליביה. ניימאר/רויטרס

עוד כוכב שכיכב אך נאלץ להתחלף במשחק נבחרתו הוא ניימאר, שחקנה של נבחרת ברזיל. שחקן ברצלונה ספג לא מעט ביקורות, בעיקר מצידם של שחקני אתלטיקו מדריד על כך שהוא נוהג לזלזל ביריבות ומנסה לבצע את הלהטוטים שלו עם הכדור. במהלך המחצית השנייה ניימאר שעצבן את שחקני היריבה ספג מרפק לראשו בעקבות עוד ניסיון לבצע תרגיל ליד דגל הקרן והוחלף על ידי וויליאן כשהוא שותת דם. אגב, ניימאר ספג כרטיס צהוב בדקה ה-37 של המשחק והוא לא יוכל לשחק במשחק הבא של נבחרתו מול ונצואלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully