וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באירופה מעריכים: מכבי תל אביב הקבוצה העשירית בטיבה ביורוליג

אתר יורוהופס מנבא לצהובים עונה מאכזבת: "החיסרון בעמדת הרכז יתנקם בהם". דווין סמית' מציב מטרות לפני מילאנו: "זה תחילת המסע חזרה לפיינל פור". וגם: קווינסי מילר מדבר על הפציעה המשונה

one

עונת היורוליג תצא לדרך כבר מחר (רביעי) עם משחק פתיחה מסקרן בין ריאל מדריד לאולימפיאקוס. ערב פתיחת העונה, באירופה עוסקים ביחסי הכוחות ביבשת ובין היתר גם בקבוצה הכי מעניינת מנקודת מבט ישראלית, מכבי תל אביב כמובן. אתר 'יורוהופס', מהמובילים בסיקור כדורסל אירופי ברשת, פרסם את מד הכוח שלו לעונה הקרבה, והציב את החבורה של ארז אדלשטיין, שתפתח את העונה מול מילאנו ביום חמישי, במקום העשירי בלבד.

עוד בנושא:
מילוש תאודוסיץ' בראיון לוואלה! ספורט: על הזכייה בגמר, ה-NBA ועוד
חמשת שחקני מכבי תל אביב בבית הדין לעבודה נגד חוק הצעירים: "אפליה"

שחקני מכבי תל אביב גל מקל, יוגב אוחיון. אדריאן הרבשטיין
מול נהריה זה מספיק, אבל ברמות הגבוהות? מקל ואוחיון/אדריאן הרבשטיין

הדירוג, שנקבע על פי ארבעה קריטריונים עיקריים - איכות הסגל, החיבור הקבוצתי, המסורת וההחתמות במהלך הקיץ - לא עושה חסד רב עם הצהובים, שמכוונים כמובן למקום גבוה בהרבה אחרי שהעמידו את התקציב הגדול בתולדותיהם. מכבי תל אביב מדורגת לפני שש קבוצות בלבד - ז'לגיריס קובנה, הכוכב האדום, קאזאן, מילאנו, באמברג ובאסקוניה.

באתר העניקו לצהובים ציון 8 על איכות הסגל, 7 על מסורת והחתמות במהלך הקיץ, אך 6 בלבד על חיבור קבוצתי. "הסגל מלא בכישרון התקפי, עם שחקנים שמסוגלים לפרק כל יריבה. למרות זאת, ארז אדלשטיין יצטרך לנהל לא מעט שחקנים שרגילים להיות אך ורק מוציאים לפועל וכעת יצטרכו למלא תפקיד קצת אחר", נכתב. "סימני השאלה סביב הכימיה בתוך הקבוצה וסביב הישראלים חייבת להיפתר. ברור כשמש שגל מקל ויוגב אוחיון רחוקים מהרמה של שאר שחקני החמישייה וזה עלול לעלות למכבי תל אביב במחיר כבד מול הקבוצות מהרמה הגבוהה. גם ויקטור ראד, שהגיע כדי להחליף את קווינסי מילר, לא באותה רמה. לפני שתיחשב לאחת משמונה הקבוצות המובילות בליגה, למכבי תל אביב יש הרבה דברים לפתור".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קווינסי מילר, מכבי תל אביב. מור שאולי
לאט לאט חוזר לעצמו. קווינסי מילר/מור שאולי

מכבי תל אביב במילאנו: "תחילת המסע לפיינל פור"

כתבתנו ורד כהן מעדכנת שהצהובים נחתו אמש במילאנו לקראת משחק פתיחת העונה. דווין סמית' אמר: "השיטה החדשה נותנת הרבה משחקים חזקים. זה טוב לאוהדים, טוב למשחק וכולם רוצים לשחק במשחקים כאלה, באולמות כאלה וברמה כזו. משחק הפתיחה ביורוליג תמיד מרגש. זו תחילת המסע למטרה העיקרית שלנו - להגיע לפיינל פור בסיום העונה".

גל מקל הוסיף: "כיף לפתוח עונה ביורוליג. אנחנו חושבים רק על ניצחון. אני מקווה שהפצועים יחזרו. אנדרו כבר חזר, אנחנו רוצים את סילבן ודווין איתנו".

אנדרו גאודלוק סיכם: "למילאנו יש הרבה כלי נשק ויש לנו הרבה על מה לעבוד. אנחנו יודעים שזה משחק חוץ קשה אבל כל משחק חוץ יהיה קשה. ברגע שנתחבר קצת יותר, נהיה בסדר"".

אמש פורסם ראיון עם קווינסי מילר באתר יורוהופס בו סיפר בין היתר על הפציעה המשונה שלו במהלך משחק חובבים במכללת UCLA. "חשבתי לעצמי 'לא עוד פעם', אבל לצערי זה קרה, וזו לא פעם ראשונה שהקריירה שלי נעצרת בגלל שטות. כששמעתי שאיעדר כמה חודשים זה כאב מאוד", אמר. כמו כן חשף כי אחרי שהגיע לסיכום עם מכבי תל אביב במהלך העונה שעברה קיבל הצעות לחוזים מובטחים ב-NBA. "אני לא מתחרט על זה, אם קיבלתי הצעות בקיץ האחרון אקבל כאלה גם בקיצים הבאים. האינטואיציה שלי אומרת שעדיין בחרתי נכון כשהלכתי למכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully