וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת שחקני מכבי תל אביב בבית הדין לעבודה נגד חוק הצעירים: "אפליה"

10.10.2016 / 13:12

גיא פניני, יוגב אוחיון, גל מקל, סילבן לנדסברג ודגן יבזורי טוענים להפליה אסורה על פי חוקי העבודה בגלל "חוק הצעירים" של המנהלת. מכבי תל אביב לצדם והצדדים ממתינים להחלטת ביניים

one

"שחקן נבחרת ישראל מוצא עצמו ביציע ולא בסגל למשחק, רק בשל גילו 'המבוגר', עקב הוראה של מנהלת הליגה בכדורסל. זוהי אפליה מטעמי גיל", כך טענו שחקניה הישראלים של מכבי תל אביב, גל מקל, יוגב אוחיון, סילבן לנדסברג, דגן יבזורי וגיא פניני, בתביעה שהגישו היום (שני) לבית הדין לעבודה בתל אביב.

את השחקנים הצהובים ייצג בדיון משרד עוה"ד נחום פינברג, כאשר לדיון הופיעו גם ניר אלון, מחזיק תיק הספורט בהסתדרות ואני המועדון, דייויד פדרמן, המשנה למנכ"ל אלי דריקס וסמנכ"ל הכספים, דורון לב. כמו כן, הגיעו נציגי איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה.

עוד בנושא:

אדלשטיין: "תמיד יש אירוע מכונן במהלך עונה, גנבנו את המשחק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדיון בבית הדין בעבודה בהשתתפות שחקני מכבי תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטענת חמשת השחקנים, ההוראה של מנהלת הליגה להגביל שחקנים מלהירשם למשחק רק בשל גילם ויישום הוראה זו על ידי מעסיקתם, מכבי תל אביב, היא אסור על פי חוקי העבודה במדינת ישראל.

מכבי תל אביב עצמה ניצבת לצד השחקנים והשיבה כי הם צודקים ויש לבטל את הוראת המנהלת, בשל אי חוקיותה. הדיון התקיים בפני השופטת דגית ויסמן והתמקד בשאלת סמכותו של בית הדין לדון בתביעות בתחום חוק הספורט ובשאלה האם האפליה הנטענת על ידי השחקנים ובתמיכה המועדון ונציג ההסתדרות הכללית ניר אלון, ראויה להיות מבוטלת. הדיון העיקרי בסוגיה יתקיים בימים הקרובים ובשלב זה ממתינים הצדדים להחלטת ביניים של בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, שתתקבל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully