וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדם מהצפוי: רביב לימונד שב לאימוני הפועל תל אביב

10.10.2016 / 18:03

הכוכב הישראלי הפתיע את ראשי האדומים כששב לאימונים עם מגע, אך לא אמור להיות כשיר למשחק מול ראשון לציון בשישי, בו הדרייב אין אמור להיות מלא. הקבוצה חצתה את רף 2,300 המנויים

one

אחרי קדם עונה לא פשוט, בהפועל תל אביב יכולים לשאוב קצת אופטימיות בימים האחרונים מהחזרה של רביב לימונד לאימונים עם מגע, לראשונה מזה כחודש. לימונד סובל מפציעה בקרסול, וההערכות הראשונות דיברו על העדרות של בין חודש לחודשיים. עם הזמן במועדון היו פחות אופטימיים לגבי חזרה מהירה שלו, אך כעת הכוכב הישראלי הפתיע את אנשי הקבוצה. ההערכות הן שלימונד יוכל לשחק במשחק ההשלמה נגד מכבי חיפה, או במשחק במסגרת המחזור השלישי מול הפועל אילת בחוץ. עם זאת, בכל מקרה הוא לא יהיה כשיר למשחק הפתיחה של האדומים, נגד מכבי ראשון לציון בדרייב אין ביום שישי.

היום (שני) חצתה הקבוצה את רף 2,300 המנויים לקראת העונה, כמות גבוהה יותר מהעונה שעברה, נתון יפה מאוד יחסית לעונה המאכזבת שעברה על הפועל בעונה החולפת. ההתרגשות בקרב אנשי הקבוצה לקראת משחק הבכורה נגד ראשון לציון היא גדולה מאוד, וההערכות הן שהדרייב אין יהיה מלא לחלוטין, כשכמה מאות אוהדים כבר רכשו כרטיסים למשחק.

כדי ללכת לקראת האוהדים הדתיים של שתי הקבוצות, החליטה מוקדם יותר השבוע מנהלת הליגה להקדים את שעת הפתיחה של המשחק, מ-15:45 ל-15:10, כדי לאפשר לאוהדים לחזור הביתה לפני כניסת השבת.

שני בליגת העל: האלופה מארחת את קטש, בכורה לטפירו על הקווים
#דירוג_וואלה_כדורסל: מקומות 1 עד 5

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
חזרה מהירה מן הצפוי? לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully