וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוותרת: פריס סן ז'רמן תציע 222 מיליון יורו על ניימאר

האלופה הצרפתית קיבלה תאבון אחרי השיחות עם הברזילאי של ברצלונה והיא תשדרג את ההצעה לקראת קיץ 2017. בצרפת טוענים כי שיפוץ הקאמפ נואו עשוי לגרום לקטלנים למכור, קבאני יעזוב?

one

בווידאו: ברצלונה נכנעת 4:3 לסלטה ויגו

בקיץ האחרון קיוו בפריס סן ז'רמן כי בשל עזיבתו של זלאטן איברהימוביץ' הם יצליחו לפתות את ניימאר, בתקווה כי הברזילאי של ברצלונה יהפוך לפנים החדשות של הפרויקט בעיר האורות. המגעים בין הצדדים לא הבשילו, ולקראת סיום מועד ההעברות הכוכב האריך את חוזהו אצל האלופה הספרדית עד 2021 תמורת שכר שנתי המוערך ב-17 מיליון יורו. היום (שני) מדווחים בתקשורת הצרפתית כי נשיא המועדון, נאסר אל חליפי, לא מוכן לוותר על ניימאר ומתכנן הצעה משודרגת לקראת קיץ 2017.

עוד בנושא:

הולנד במערך זהיר, צרפת מחכה לפוגבה: "הרבה דברים האטו אותו"
רק באנגליה: המאמן פוטר ומיד מונה כמאמן הזמני, של אותה קבוצה
איומים על חאמס בקולומביה, לחץ בצ'ילה וארגנטינה

חלוץ ברצלונה ניימאר חוגג. GettyImages
החלום של פ.ס.ז'. ניימאר/GettyImages

האלופה הצרפתית מוכנה לשלם 222 מיליון יורו עבור ניימאר בקיץ הקרוב כאשר שכרו העונתי יעלה מ-17 מיליון יורו ל-26 מיליון. בנוסף, חוזה הפרסום שלו צפוי לקבל שדרוג משמעותי לעומת ההסכם החדש עליו חתם בברצלונה. בעיר האורות טוענים כי מסע השכנועים על החלוץ התגבר בחודשים האחרונים זאת בשל היחסים הקרובים על חבריו לנבחרת: טיאגו סילבה, לוקאס מורה ומרקיניוס. אל חליפי בטוח כי ההצעה המשודרגת לניימאר עשויה לגרום לו להשתכנע, במיוחד אחרי מספר שיחות שהתקיימו בין הנשיא לחלוץ ואביו, המנהל את עניינו. "ניימאר הוא החלום של אל חליפי", הסבירו בצרפת: "הוא לא יהיה מוכן לעצור עד שהוא יגיע לפריס".

כזכור, עוד לפני סיום העונה הקודמת הציבו בברצלונה את סוגיית הארכת חוזהו של הברזילאי כמטרה ראשונה. מאז שניימאר וסרג'יו בוסקטס סיכמו על הסכמים משודרגים, פנו ראשי המועדון לליאונל מסי ולואיס סוארס, בתקווה להותיר אותם מרוצים לקראת ההמשך. בתקשורת הצרפתית קשרו את האפשרות לפיה הקטלנים יסכימו למכור את ניימאר תמורת הסכום האסטרונומי בשל העובדה כי שיפוץ הקאמפ נואו מוערך ב-600 מיליון יורו, ועשוי להכביד על תקציב המועדון בשנים הבאות במיוחד עם החוזים השמנים של MSN.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
ישלם את המחיר./רויטרס

בתוך כך, עתידו של אדינסון קבאני עדיין מעורפל. החלוץ סרב להצעת שדרוג חוזהו מצד ראשי המועדון. ההסכם של האורגוואי יסתיים ב-2018, ובעיר האורות היו מעוניינים להשאיר אותו בסגל כדי לשמור על יציבות בחלק הקדמי מאז עזיבתו של זלאטן. בינתיים בחר קבאני להשהות את המגעים כאשר שמו כבר נקשר עם אתלטיקו מדריד, צ'לסי, ארסנל ונאפולי. החלוץ אינו זוכה להערכה מצד המנהל הספורטיבי פטריק קלייברט כאשר מרבית המחלוקת בין קבאני לפ.ס.ז' הוא בנוגע להעלאת שכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully