וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איומים על חאמס רודריגס בקולומביה, לחץ בצ'ילה וארגנטינה

חמישה משחקים במוקדמות המונדיאל ייערכו במהלך יום הכיפורים: קולומביה זועמת על חאמס רודריגס לפני המפגש מול אורוגוואי, ארגנטינה חוששת מהפציעה של אגוארו, ניימאר ייעדר מברזיל, צ'ילה הקורסת בהזדמנות אחרונה

חאמס רודריגס נבחרת קולומביה. רויטרס
תלונה במשטרה. חאמס/רויטרס

חמישה משחקים בבית המוקדם של דרום אמריקה ייערכו בלילה שבין שלישי לרביעי, כשהנבחרות ממשיכות להיאבק על ארבעת המקומות הראשונים ביריבות הצמודה בניסיון להעפיל לרוסיה 2018. ברזיל (בלי ניימאר) תתארח בוונצואלה, ארגנטינה (בלי מסי, אולי גם בלי אגוארו) תארח את פראגוואי, אבל המשחק המסקרן ביותר יפגיש את קולומביה ואורוגוואי. המשחקים לא יועברו בשידור ישיר בישראל בגלל יום הכיפורים. כידוע, ארבע הנבחרות שבמקומות הראשונים מעפילות אוטומטית לגביע העולמי, בעוד החמישית תשחק בפלייאוף (שני משחקים) מול יריבה מהבית של אוקיאניה.

קולומביה - אורוגוואי (23:30)

משחק הצמרת של הבית מפגיש בין שתי נבחרות מהרביעייה הראשונה. אורוגוואי תיתקל באתגר לא פשוט באצטדיון בבראנקייה בצפון קולומביה, שניצחה בארבעה מחמשת משחקיה האחרונים במוקדמות. קולומביה, שניצחה בפראגוואי בשבוע שעבר משער בתוספת הזמן, בשוויון נקודות עם אקוודור וארגנטינה. היא תצטרך להסתדר בלי קשר ריאל מדריד והכוכב שלה, חאמס רודריגס, שהחליט לעזוב את הסגל בגלל הפציעה ולחזור למדריד - החלטה שהתקבלה בזעם גדול בקולומביה.

ברשתות החברתיות כבר נפתח האשטג #JamesVerguenzaNacional ("חאמס הוא בושה לאומית"), ואדם אחד אף צייץ לו "אני מגיע אליך הביתה, אני חמוש, תגיד שלום לכל מה שאתה אוהב" וצירף תמונה של אקדח וכדורים. אמו של חאמס הגישה תלונה רשמית במשטרה. מנגד, אורוגוואי מגיעה מהמקום הראשון בבית, אחרי ניצחון 0:3 על ונצואלה במונטובידאו, כשלואיס סוארס וחבריו ינסו לשמור על המומנטום החיובי.

ניימאר, קוטיניו, נבחרת ברזיל. AP
קח פיקוד, אני בחוץ. קוטיניו וניימאר/AP

ונצואלה - ברזיל (3:30)

ונצואלה, מתחתית הבית, תארח במרידה את הסלסאו, כשהיא יודעת שהיא הנבחרת היחידה בבית שנותרה ללא ניצחון אחרי תשעה משחקים. מנגד, ברזיל מגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים, כולל 0:5 על בוליביה בשבוע שעבר, כשניימאר כובש ומבשל פעמיים. הפעם ניימאר יחסר משורות הנבחרת בעקבות עונש הרחקה, ומי שימלא את מקומו יהיה פיליפה קוטיניו, שישחק באגף השמאלי, בעוד וויליאן ינסה להמשיך להוליך את חבריו כקפטן. מי שיחזור לסגל יהיה פאוליניו, על אף שהמחליף שלו מול בוליביה, ג'וליאנו, קיבל מחמאות רבות על יכולתו.

צ'ילה - פרו (2:30)

צ'ילה, אלופת דרום אמריקה פעמיים ברציפות, כרגע רק במקום השביעי בבית, ולנוכח המתיחויות הפנימיות בנבחרת ולאור היכולת החלשה, היא רחוקה מאוד מרוסיה. לה רוחה רחוקה חמש נקודות מהמקום החמישי, שם נמצאת ארגנטינה, ואומנם הבית צפוף ומורכב והכל יכול להשתנות, אבל המצב מורכב ומדאיג, והלחץ עולה אחרי התבוסה 3:0 באקוודור. צ'ילה ללא ניצחון שלושה משחקים רצופים, ויש לה רק ניצחון אחד בששת משחקיה האחרונים, במדינה גוברת הביקורת על הכוכבים אלכסיס, וידאל ובראבו, וב-13 משחקים תחת המאמן פיצי, צ'ילה ניצחה רק חמש פעמים, לצד שתי תוצאות תיקו ולא פחות משישה הפסדים. מנגד, פרו מגיעה אחרי 2:2 מרשים עם ארגנטינה, שבו איבדה ניצחון לקראת הסיום.

ארגנטינה - פרגוואי (2:30)

ארגנטינה הציגה יכולת מדכדכת ב-2:2 מול פרו כשהיא נטולת ליאונל מסי הפצוע, אבל אם זה לא מספיק, גם סרחיו אגוארו בספק למשחק. אגוארו נפצע מול פרו והחלף על ידי אבר באנגה בדקה ה-73, ובאנגליה טוענים שבמנצ'סטר סיטי חוששים שהחלוץ יחמיץ גם את המשחק מול אברטון בשבת. הוא צפוי לעבור בדיקות לפני המשחק. ארגנטינה לא הפסידה בבית המוקדם המחזור הראשון מול אקוודור, אחר כך רשמה ארבעה ניצחונות רצופים, אבל רשמה שתי תוצאות תיקו רצופות ללא מסי.

משחקים נוספים:
בוליביה - אקוודור (23:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סרחיו אגוארו, נבחרת ארגנטינה. AP
עוקבים בדאגה. קון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully