וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק באנגליה: המאמן פוטר ומיד מונה כמאמן הזמני, של אותה קבוצה

שחקן העבר ג'קי מקנמארה רשם אחוזי הצלחה רעים מאוד ביורק סיטי, מה שהוביל להחלטת המועדון להיפרד ממנו. אלא שמיד לאחר מכן, הגיעה ההודעה לפיה הוא יישאר עד שיימצא מאמן חדש

ג'קי מקנמרה מנג'ר יורק סיטי. GettyImages
סיפור מוזר. מקנמארה/GettyImages

ג'קי מקנמארה היה בעברו שחקן לא רע, שהעביר שנים ארוכות בסלטיק ואף רשם 33 הופעות במדי נבחרת סקוטלנד. קריירת האימון שלו לעומת זאת, לא מתקדמת בצורה מוצלחת במיוחד, מה שלא הפריע לו לעלות לכותרות בממלכה בשל סיפור ביזארי במיוחד.

בתחילת נובמבר שעבר, מקנמארה מונה למנג'ר יורק, ששיחקה אז בליג 2, הליגה הרביעית באנגליה. חצי העונה הראשונה של מקנמארה ביורק הייתה רעה מאוד והקבוצה סיימה אותה במקום ה-24 והאחרון בליגה וירדה לליגה החמישית. למרות זאת, הוא שמר על תפקידו.

אלא שגם העונה הנוכחית לא הביאה עמה בשורה ויורק, אחרי 15 מחזורים, רק במקום ה-19 (מתוך 24 קבוצות), ועם 13 נקודות במאזנה, כאשר מתוך 47 משחקים שניהל עד כה במועדון, מקנמארה ניצח רק בשמונה, 17 אחוזים רעים במיוחד.

ביום שלישי שעבר, הדברים הגיעו לשפל חדש, כאשר יורק סיטי הובסה 6:1 בחוץ מול גיסלי. מקנמארה עצמו הציב אולטימטום של משחק אחד ודווקא אחרי התיקו 1:1 בחוץ בשבת מול בראינטריי טאון, במועדון הודיעו כי הוא משוחרר מתפקידו: "ההחלטה הזו היא לטובת המועדון. התוצאות לא מקובלות עלינו והקבוצה לא הגיעה לסטנדרטים המצופים ממנה".

עד כאן, הכל בסדר. וכאן, התפנית. מקנמארה לא התקשה למצוא לעצמו עבודה חדשה ומיד לאחר הודעת המועדון על פיטוריו, הוציאו ביורק הודעה נוספת, לפיה המנג'ר הזמני שלהם, עד למציאת מנג'ר חדש, יהיה... ובכן, מקנמארה. הוא ולא אחר: "במטרה לעזור למועדון לבצע את השינוי ולמצוא מנג'ר חדש בשקט ותוך תהליך ראיונות מסודר, היו"ר ביקש מג'קי מקנמארה לשמש כמאמן זמני ולהכין את הקבוצה למשחק הבא. התהליך אמור להיות מושלם תוך כשבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully