וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני יום כיפור: סקרמנטו ועומרי כספי יארחו את מכבי חיפה

10.10.2016 / 15:06

מסע המשחקים השנתי של הירוקים בארצות הברית יגיע לשיאו במשחק נגד הקינגס (בין שני לשלישי, 05:30). ג'אריד פיימוס ישחק עם הקבוצה של עופר רחימי, אך לא יצורף בשלב זה לסגל

אתר רשמי

בווידאו: מכבי חיפה מתכוננת למשחק מול סקרמנטו

מכבי חיפה תפגוש הלילה (בין שני לשלישי) את סקרמנטו קינגס במסגרת מסע המשחקים השנתי של הירוקים בארצות הברית (5:30 שעון ישראל). המשחק יהיה זה שיחנוך את אולמה החדש של סקרמנטו, קבוצתו של עומרי כספי, גולדן 1 סנטר, וההערכות הן שהאווירה תהיה חמה וביתית מתמיד. נכון לעכשיו, המשחק לא אמור להיות משודר בישראל.

עוד בנושא:

מילוש תאודוסיץ': "היה רגע בגמר שחשבתי 'אוי לא, זה שוב קורה לי'"
צ'ארלס תומאס: "מכבי תל אביב וירושלים התחזקו בגלל שהן מפחדות"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. נועם מושקוביץ
באים לביקור רגע לפני יום כיפור. כספי/נועם מושקוביץ

מסע המשחקים של הירוקים בארצות הברית קוצר בעקבות הוריקן מת'יו שתקף את החוף המזרחי החל מסוף השבוע שעבר. הירוקים היו אמורים לערוך משחק ראווה נגד קבוצת הבת שלהם, מיאמי מידנייטס, אך ביום הטיסה לפלורידה הוחלט לבטל את האירוע והקבוצה בילתה לילה אחד בניוארק לפני שהגיעה לחוף המערבי לקראת המשחק נגד סקרמנטו. בימים האחרונים עורכים השחקנים אימונים בבירת קליפורניה, כולל באולמה הביתי החדש של הקינגס, כשהם ביקרו גם בחדרי ההלבשה והוידאו החדשים של האולם. חיפה תשהה ביום כיפור בבית חב"ד בסקרמנטו, ובצאת יום הכיפורים תעשה את דרכה לישראל לקראת משחקה הראשון העונה נגד בני הרצליה במוצאי שבת.

מי שישחק עם הקבוצה הוא הסנטר ג'אריד פיימוס, שיזכה להזדמנות להוכיח את עצמו אל מול הצוות המקצועי וההנהלה. בשלב הראשון בקבוצה החליטו שלא לחתוך את הסנטר אוון רבאנל, ולתת לו לפתוח את העונה, כך שצירופו של פיימוס יידחה לפחות לעוד מספר שבועות, אם ירשים במשחק. אגב, בחיפה ידעו לספר כי בשנים האחרונות מספר שחקנים זכו ללבוש את המדים במסע המשחקים בארצות הברית למרות שלא היו חתומים במועדון, כשבין המוכרים יותר היו דיז'ון תומפסון ולירוי היקרסון שהגיע בסופו של דבר לקבוצה בשלהי העונה שעברה. עבור סקרמנטו, קבוצתו של עומרי כספי, יהיה זה משחק ההכנה השלישי לעונה הזאת, כשעד כה הפסידה הקבוצה ללוס אנג'לס לייקרס 103:84, ובלילה שבין חמישי לשישי נכנעה לאלופה גולדן סטייט ווריירס 105:96.

מאמן מכבי חיפה עופר רחימי. אדריאן הרבשטיין
הכנה אחרונה לליגה. רחימי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully