וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של זהבי ימריא לסין כדי לדון בעתידו. דיווח: בורנמות' גיששה

10.10.2016 / 11:00

קפטן הנבחרת ישוב לגוואנגז'ו R&F, כאשר סוכנו ייפגש עם ראשי המועדון. עשוי להישאר בגואנגז'ו תמורת חוזה משודרג או לעבור לקבוצה אחרת בסין. באיטליה טוענים כי יש התעניינות מאנגליה

ברני ארדוב

ערן זהבי ימריא בחזרה לסין מיד עם צאת יום הכיפורים, לקראת מחזורי סיום העונה במדי קבוצתו גוואנגז'ו R&F. לקראת סוף השבוע, צפוי להצטרף אל זהבי סוכנו, רונן קצב, במטרה לפתוח בשיחות עם ראשי המועדון הסיני בנוגע לעתידו של החלוץ הישראלי.

לאחרונה היו לא מעט פרסומים לגבי המשך דרכו של זהבי, במועדון אליו הצטרף רק לפני כמה חודשים בלבד. שתי האופציות העיקריות שנמצאות כרגע על השולחן מבחינת זהבי הן הישארות בגוואנגז'ו או עזיבה לאחת הקבוצות שמעוניינות בו בסין.

עוד בנושא

אלישע לוי גונן על ערן זהבי: "רדו ממנו"
ערן זהבי תקף: "כל העכברים יוצאים מהחורים"
אורן יוסיפוביץ תוהה: על מי זהבי באמת כועס?

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F, אתר רשמי
בעין הסערה. ערן זהבי/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

קפטן נבחרת ישראל אמר בסיום המשחק אמש (ראשון) מול ליכטנשטיין, כי בסין מעריכים אותו יותר מאשר בארץ. דבריו הסתמכו בין היתר על הביקוש שיש כלפיו בסין, כאשר כפי שכבר פורסם בוואלה! ספורט, המאמן הברזילאי לואיס פליפה סקולארי, מאמן גוואנגז'ו אברגרנד כיום (הקבוצה הבכירה בסין ובאסיה כולה), מעוניין בזהבי בכל קבוצה בה יאמן בעונה הבאה בסין, כאשר ככל הנראה מדובר באחת הקבוצות משנגחאי.

יחד עם זאת, כלל לא בטוח שזהבי ייפרד מ-R&F וייתכן מאוד כי ראשי קבוצתו הנוכחית מכינים לו הצעה שהוא לא יוכל לסרב לה. זהבי אמור להרוויח בעונה הבאה חמישה מיליון דולר נטו וכך גם בעונה שאחריה, אולם הסינים עשויים לפתוח את החוזה ולהשאיר את זהבי תמורת סכום גבוה יותר, אולי אפילו שכר כפול. בנוסף, בגוואנגז'ו כבר הביעו כוונה לחזק את הקבוצה בעוד שלושה שחקנים טובים, על מנת להפוך את המועדון להרבה יותר תחרותי וכזה שיכול להיאבק על האליפות.

הדפוס הזה, בו זהבי לבסוף נשאר בקבוצה ומשתדרג בשכרו, הוא משהו שהשחקן כבר חווה יותר מפעם אחת במכבי תל אביב. לכן, לא מן הנמנע כי בסופו של דבר יצליחו ראשי גוואנגז'ו לרצות אותו עם ההצעה החדשה, לשדרג את הקבוצה בשחקנים טובים ולהוריד מהפרק את האפשרות שהוא יימכר לקבוצה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ארסנל, ארסן ונגר, עם מאמן בורנמות', אדי האו. GettyImages
המאמן הבא? אדי האו/GettyImages

בינתיים, בתקשורת האיטלקית מדווחים כי בורנמות' גיששה עם נציגיו של זהבי. הדובדבנים הביעו עניין בקפטן נבחרת ישראל לקראת מועד ההעברות בינואר, והשלב הבא במגעים יהיה פנייה לקבוצתו הסינית, בתקווה כי היא תסכים לנהל משא ומתן לגבי מכירתו. בסגל של אדי האו נמצאים ג'ורדן אייב, שהגיע מליברפול תמורת 18 מיליון יורו הקיץ, וג'ק ווילשר שהגיע בהשאלה מארסנל, בתקווה להחזיר את הקריירה שלו אל המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully