וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "רדו מזהבי"

10.10.2016 / 6:28

המאמן הגיב לדברי הקפטן, הסביר לוואלה! ספורט מה קרה במקדוניה וביקש סבלנות. וגם: השחקן שהתנצל כי לא מסר לזהבי ותומר חמד במסר לאלי גוטמן - "אצל אלישע נפתחה ההזדמנות לכולם"

ברני ארדוב

1. הראיון עם ערן זהבי אתמול (ראשון), אחרי הניצחון 1:2 מול ליכטנשטיין, החל בנינוחות. קפטן הנבחרת דיבר בעיקר על המשחק. אבל ככל שהתקדם, הייתה תחושה לפיה זהבי פשוט רוצה להוציא את מה שיש לו על הלב. הוא ביקר את התקשורת, שם נתונים מול העיניים והזכיר למי ששכח כמה שערים הבקיע כאן, כאשר הוא פירק את הליגה שלנו. אה, וגם כמה כבש בליגה הסינית. "מעניין מה אלישע חושב על מה שאמר", הגיב אחד השחקנים, על הדברים הקשים שהטיח הקפטן.

בהתייחסות ראשונה לדבריו של זהבי, המאמן אלישע לוי מבקש לשים סוף לביקורת על הקפטן שלו ומספר לוואלה! ספורט מה בדיוק קרה במקדוניה: "זהבי עבר לשחק מתחת לחמד מול ליכטנשטיין, כי ידענו שהם ילכו לאחור. במקדוניה לא עשיתי את זה. שם העדפתי לשחק עם שלושה באמצע", הסביר המאמן.

האם זהבי ביקר את ההחלטה?

"זהבי לא התלונן ולא ביקש ממני לשחק באמצע. הוא עובד ולא מתלונן. הוא לא נותן גולים? אז צריך להיות סבלניים כלפיו, לדעת לרדת ממנו. צריכים טיפה יותר סבלנות לגבי זהבי, סבלנות אישית וגם קבוצתית".

עוד בנושא:

ישראל אכזבה, אך ניצחה 1:2 את ליכטנשטיין
זהבי התפרץ בסיום: "כל העכברים יוצאים מהחורים, קל לבקר אותי"

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. ברני ארדוב
לוי מגן עליו. זהבי/ברני ארדוב

2. ומה עם זהבי על המגרש? ובכן, זהבי זז אתמול בחוסר נוחות על הדשא בטדי. הוא רצה לכבוש שער ראשון בקמפיין. בדקה ה-50, בוזגלו הכין לו כדור על מגש של כסף. זהבי חיכה, הכין את הגוף, אבל התרגש. זהבי. התרגש. מול השער. קולטים?

בנבחרת אומרים שעשו הכל כדי שיכבוש אתמול. מספרים שגולסה התנצל בפניו אחרי שבעט לשער במקום למסור. אפילו דודו גורש הוציא מתפרצת לכיוון שלו. "ערן לא יוכל להבקיע עד שישתחרר מהמחשבות על מה שאומרים או כותבים עליו. הוא כבש נגד קבוצות גדולות הרבה יותר. הוא היה פשוט טיפה לחוץ אתמול. זה הכל", גוננו בנבחרת עוד לפני הראיון שלו. דקה לסיום הוא נעץ כדור בקורה וירד מתוסכל. "זה עוד יגיע", הבטיחו בנבחרת. בראיון הוא הוציא הכל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני נבחרת ישראל ערן זהבי, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
כולם חיפשו את זהבי/ברני ארדוב

3. ההגנה של ישראל הוא משהו שכדאי לחשוב עליו לפני אלבניה, נבחרת שהסגל שלה טוב משל אלישע לוי. השער שכבשה ליכטנשטיין (בפעמיים מתוך ארבע האחרונות שהיא כבשה, הסופגת הייתה מולדובה), היה מביך. "אם הם היו משווים זה היה אסון. לא אשקר, היו דפיקות לב כשהם התקרבו לשער", הודה אחד השחקנים בסיום.

לוי ניסה את שיר צדק ואיתן טיבי, את צדק ורמי גרשון וגם רביעייה אחורית (כולל דודו גורש) מהפועל באר שבע, מול איטליה. כלום לא עובד. "אולי כדאי לעבור למערך של שלושה בלמים", אמר לנו עוד לפני המשחק גורם בנבחרת. אלא שלוי לא ממש מחבב את השיטה הזאת. "אנחנו נראים רע, אם לא נשים עוד בלם יהיה מאוד קשה באלבניה, בטח בספרד", טען אתמול שחקן בכיר בנבחרת. לוי אמר בשיחות סגורות שהמגנים של הנבחרת לא מאפשרים לו לשחק בצורה הזאת. "צריך מגנים שיודעים לעשות הגנה והתקפה, בלי להתעייף. אין כאלה מגנים בארץ", הסביר.

זה מוביל אותנו לטב"ח 1. למה הוא לא בנבחרת, אתם שואלים? כי אלישע לוי מעדיף שחקנים צעירים ומהירים יותר. אחרי הרחקת טיבי, נראה היה שלוי יתפשר, אבל בנבחרת הסבירו שהוא פשוט מעדיף בלם מהיר עם רגל ימין (גרשון וצדק בשמאל) ולכן זימן את לואי טהא. "אלישע לא סותם את הגולל על אף אחד. בן חיים בכושר טוב. אבל גרשון בכושר פחות טוב? טהא וטיבי מהירים יותר, צדק באנקר. זה המצב. כרגע, הוא לא בתכניות", אמרו בנבחרת. לוי החליט לסגור את תיק מאור בוזגלו ואלמוג כהן מהקמפיין הקודם. עכשיו נותר לו תיק פתוח עם ביברס נאתכו ובן חיים הבלם. איך סוגרים אותו? אולי בהמשך.

שחקן נבחרת ישראל שיר צדק. ברני ארדוב
מה יהיה עם ההגנה?/ברני ארדוב

4. תומר חמד. החלוץ החם בנבחרת הבקיע 15 שערים ב-26 משחקים. כמו חיים רביבו, בסוף הקמפיין הוא יכול להיות הרבה יותר גדול מנמני או אוחנה (17). לאן הוא מכוון עד סוף הקריירה? לבניון ופייגנבוים, עם 24 שערים. הם כמובן, הסגנים של מוטל'ה. "זה עוד רחוק, אבל צעד צעד", הצטנע חמד. "אני שמח על הצמד היום וגם על השער מול מקדוניה. חשוב יותר שזה מביא נקודות. כולם יודעים שבקמפיין הקודם שיחקתי פחות. חבל לי כי חשבתי ששם יכולתי לעזור ולתרום. את הקמפיין הזה התחלתי במעמד אחר. הוכחתי שהמקום שלי מוצדק. לכל מאמן יש את השיקולים שלו. מי שלא שיחק בקמפיין הקודם, נפתחה לו הזדמנות בקמפיין הזה אצל אלישע. הוא רק צריך להוכיח את עצמו". ד"ש לגוטמן.

שחקן נבחרת ישראל תומר חמד. ברני ארדוב
גוטמן, שומע? חמד חוגג/ברני ארדוב

5. נבחרת איטליה ניצחה אתמול את מקדוניה בתוספת הזמן. בתוך שלושה ימים, המקדונים הפסידו שתי נקודות יקרות עמוק בתוספת. במשחק הראשון אלישע לוי ספג ביקורת, הבוקר עיתוני איטליה בוודאי ידברו על המבוכה של ונטורה. שום דבר לא פוטר את נבחרת ישראל מההופעה במחצית השנייה אתמול, אבל שם היה גם מי שמצא בכמעט סנסציה אתמול סיבה להתנחם. "אם המשחק של איטליה היה מסתיים ב-2:2, על מה הייתם כותבים?", אמר לנו אחד מאנשי הנבחרת.

ואז הוא קרא את הראיון של זהבי והבין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully