וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של רוני אוואט איבד את ההכרה במהלך משחק של קבוצת הנוער

9.10.2016 / 10:41

אדר, בנו של מאמן מ.ס. אשדוד, ספג חבטה חזקה בראשו ופונה לבית החולים עם חשש לשברים בלסת ובארובת העין. אביו, שלא נכח באירוע: "רגעים קשים, הוא יחזור לפעילות מלאה בעוד כשבועיים"

רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"הכי חשוב שזה נגמר רק כך". אוואט/לירון מולדובן

רגעים לא פשוטים עברו אתמול (שבת) על מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט כאשר נודע לו כי בנו נפצע בצורה קשה במשחק קבוצת הנוער של האגודה בראשון לציון. אדר אוואט משחק כבלם בנוער של מ.ס. אשדוד ואפילו מתאמן מדי פעם עם הבוגרים. אתמול הוא נכנס כמחליף בדקה ה-70 במשחק החוץ בראשון לציון. כעבור שתי דקות בלבד עלה לנגיחה עם שחקן יריב שבטעות נגח בצד של ראשו של אוואט במקום בכדור.

אוואט נפל על הדשא ובמשך מספר שניות היה חשש כי בלע את הלשון. הוא גילגל עיניים והצוותים הרפואיים של שתי הקבוצות שהיו במגרש מיהרו להגיש לו עזרה. מאחר שלא היה אמבולנס במקום היה צריך להמתין עד אשר תגיע הניידת שתפנה אותו לבית החולים אסף הרופא. שופט המשחק רועי ריינשרייבר חידש את המשחק רק אחרי שהכרתו של אוואט שבה אליו והוא פונה כאמור לבית החולים עם חשש לשבר בלסת ובארובת העין.

"קיבלתי את הטלפון הראשון אחרי שאדר כבר שב להכרתו", סיפר הבוקר אוואט. "הייתי צריך לנסוע למשחק אבל משהו גרם לי לא לנסוע ונסעתי לראות במקביל את נערים א'. ראיתי כבר לא מעט פציעות כאלה במגרשים וזה לא פשוט. כשהייתי בדרך לבית החולים ידעתי שהוא בהכרה ושהוא יצא מכלל סכנה אבל היו רגעים קשים. אשתי היתה בלחץ אבל ברגע שראיתי אותו נרגעתי והרגעתי את כולם בבית. הוא מאוד סובל עכשיו. קשה לו לפתוח את הפה ויש לו כאבים חזקים בארובת העין. הוא אמר לי: 'אבא הכל נהיה לי שחור מול העיניים'. עברתי משהו דומה כשחקן בדרבי של אשדוד בליגה א'. ממש אותה פציעה. נגחו בי בצד ואחרי רגע מצאתי את עצמי באמבולנס. אלה פציעות שלא קורות הרבה אבל כששני שחקנים עולים לנגיחה בראש, אתה לא יודע איך זה יגמר. לשמחתי הילד יצא מזה בסדר ואין לו שברים. אני מניח שייקחו לו שבוע או שבועיים לחזור לפעילות מלאה והכי חשוב שזה נגמר רק כך ולא בנזק גדול יותר".

עוד בנושא

מ.ס אשדוד: עבד אלחמיד וסירושטיין עשויים לפתוח מול בית"ר
בית"ר ירושלים: לידור כהן יחמיץ את אשדוד, אבוחצירה מועמד לחזור להרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully