וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לידור כהן יחמיץ את אשדוד, אבוחצירה מועמד לחזור להרכב

9.10.2016 / 8:51

הקשר סובל ממתיחה במפשעה והצטווה לנוח בשלושה השבועות הקרובים, ז'והאן אודל חוזר לאימונים מלאים אך עדיין בספק למשחק. הקבוצה תערוך מחר משחק אימון מול רמת השרון מהלאומית

לידור כהן בית"ר ירושלים חוגג. ברני ארדוב
ינוח שלושה שבועות. לידור כהן/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים תערוך מחר (שני) משחק אימון נגד הפועל ניר רמת השרון במטרה להתחיל ולהחזיר את השחקנים לקצב לאחר הפגרה הקצרה. הקבוצה התאמנה בשבוע האחרון ללא שחקני הנבחרות והזרים שטסו לחופשות קצרות וצפויה לחזור לסגל מלא רק לאחר יום כיפור.

בעוד שבועיים תפגוש הקבוצה את מ.ס אשדוד. מי שייעדר מהמשחק הוא לידור כהן שסובל ממתיחה במפשעה והצטווה לנוח בשלושה שבועות הקרובים. ז'והאן אודל חוזר לאימונים מלאים בתקווה כי יהיה כשיר למשחק. בבית"ר לא ייקחו סיכון ובמידה שהשחקן עדיין יחוש רגישות וכאבים ייתכן כי לא יפתח במשחק, כאשר שמעון אבוחצירה מועמד לחזור להרכב.

אריק סאבו שיחק אתמול 11 דקות במדי נבחרת סלובקיה במשחק ההפסד 1:0 בסלובניה. סלובקיה תערוך משחק נוסף בבית נגד סקוטלנד ביום ג' וסאבו צפוי להגיע לארץ בלילה שבין רביעי לחמישי. בבית"ר עדיין לא ויתרו על האפשרות לצרף שחקן חופשי וייתכן כי כבר בשבוע הבא יגיעו שחקן או שניים להתרשמות. מעבר לכך, הקבוצה צפויה להתחזק בינואר, כאשר במידה שהיא לא תפגין יציבות ותידבק לצמרת, ייתכן כי זר אחד לפחות ייחתך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully