וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: קליסטוס אזיוקו חתם לחודש עם אופציה עד סיום העונה

8.10.2016 / 18:29

הסגל של טפירו הושלם זמנית. הסנטר האמריקאי-ניגרי (31, 2.08) שיחק בעבר ביוון, טורקיה ואיטליה. בעונה שעברה רשם 14.2 נקודות ו-8.8 ריבאונדים ביורופקאפ במדי רובינארי הרומנית

מאיר טפירו שחקן עבר כדורסל. יוסי ציפקיס
בלי סנטר זר במחזור הראשון. טפירו/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד/באר טוביה השלימה את הסגל שלה לפחות מבחינה זמנית כשהודיעה על החתמתו של הסנטר האמריקאי/ניגרי קליסטוס אזיוקו לחודש, עם אופציה להארכה עד סיום העונה. אזיוקוו בן ה-31, 2.08 מטר, יגיע לישראל בימים הקרובים ויערוך את הבכורה במדים הצהובים רק במחזור השני נגד הפועל גלבוע/גליל. במחזור הפתיחה יצטרך מאיר טפירו להסתדר ללא סנטר זר.

אזיוקו הוא בוגר אוניברסיטת גרנד ואלי סטייט מה-NCAA2. את הקריירה המקצוענית החל בסנט ואלייה מהליגה השנייה בצרפת ובהמשך שיחק גם בטורקיה, מקסיקו, יוון, איטליה (רומא), אסטוניה ופולין. בעונה שעברה שיחק במדי רובניארי הרומנית ורשם 11.5 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-2.1 חסימות בליגה הרומנית ו-14.2 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-1.8 חסימות ביורופקאפ. לאחר מכן עבר לזמן קצר לאפואל ניקוסיה מקפריסין.

הסגל של אשדוד כולל גם את שחקן הפנים אד דניאל, הפורוורד צ'ייס סיימון והגארד דניאל יואינג שמצטרפים ליפתח זיו, בן אלטיט, ג'ייק כהן, אדם אריאל, רם אליאספור, נועם לייש ורגב זנזורי. נמרוד טישמן שחתום בקבוצה פצוע ויצטרף רק בעוד כחודש בחזרה לסגל ואילו נאור שרון הפסיק מיוזמתו להגיע לאימוני הקבוצה. חאבי גונסאלס הצטרף לאימונים, אבל יחתום רק לאחר שיקבל אזרחות ישראלית.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד: חאבי גונסאלס סיכם ויצטרף לאימונים
מכבי אשדוד: נאור שרון לא מתייצב לאימונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully