וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: נאור שרון לא מתייצב לאימונים ונמצא בדרך החוצה

6.10.2016 / 19:19

הגארד הצעיר לא הופיע בשבוע האחרון לאימונים, וככל הנראה יעזוב לאחר שבמשחק האימון נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר הוחלף ועל פי יושבי הספסל צעק: "לי לא יעשו דבר כזה, אני שחקן נבחרת ישראל"

נאור שרון שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
טפירו מחפש פתרון. שרון/ברני ארדוב

גארד מכבי אשדוד/באר טוביה נאור שרון לא הופיע לאימוני הקבוצה בשבוע החולף, ובהנהלת הקבוצה מנסים למצוא פיתרון לסוגיה זו. באשדוד אמרו היום (חמישי) כי לשרון יש חוזה במועדון ו"לא ייתכן כי יעשה דין לעצמו", אך קשה לראות כיצד ימשיך בקבוצה לאחר התנהלות זו.

שרון, ששיחק בקבוצה בעונה שעברה, קיבל במהלך הקיץ הודעה כי הוא לא בתוכניות לעונה הקרובה, אך לאחר פציעתו של נמרוד טישמן, ומאחר ולא מצא קבוצה, הוחלט באשדוד להחזירו. שרון נפצע במשחק האימון בהרצליה בפניו, ולא יצא עם אשדוד למחנה האימון באילת. עם חזרתו למשחקים לא היה מרוצה מדקות המשחק שלו, כשהשיא היה במשחק האימון נגד הפועל תל אביב ביום שישי האחרון. שרון נכנס למשחק, וביצע מספר טעויות שגרמו למאמן מאיר טפירו להוציאו מהמגרש אחרי כ-3 דקות. לטענת יושבי הספסל שרון ירד בעצבים והחל לצעוק: "לי לא יעשו דבר כזה, אני שחקן נבחרת ישראל". יש לציין כי שרון הוזמן לסגל הנבחרת, שכללו בעיקר שחקנים צעירים, והרשים את הצוות המקצועי.

במועדון נשארים אובדי עצות לאחר עזיבתו של שרון מאחר והסגל הקצר כולל בשלב זה רק את הגארד דניאל יואינג, מה שמעמיד את הקבוצה מעיר הנמל במצב לא פשוט לקראת המשחק נגד מכבי קרית גת ביום שני, שיפתח את העונה הקרובה. לאשדוד רק שלושה זרים, כשבצוות המקצועי ממשיכים לחפש אחר סנטר.

עוד בנושא

הפועל ירושלים ומכבי רעננה בשמינית גמר גביע המדינה בכדורסל
הלפרין: "היו הפתעות בעבר, טוב שידענו לסגור את המשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully