וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים ומכבי רעננה בשמינית גמר גביע המדינה בכדורסל

הקבוצה מהבירה הביסה 57:94 את הפועל מגדל העמק, טימור בלט עם 11 נקודות ו-8 אסיסטים. הקבוצה של ברק פלג הדהימה את זו של נתי כהן עם 74:80, 26 נקודות ו-14 ריבאונדים לגיבנס. גם הפועל באר שבע עלתה

שחקן הפועל ירושלים בר טימור. אדריאן הרבשטיין
רשם עוד משחק טוב. טימור/אדריאן הרבשטיין

סיבוב א' בגביע המדינה יצא הערב (רביעי) לדרך עם שלושה משחקים, כשבמוקד הניצחון של הפועל ירושלים על הפועל מגדל העמק. מכבי רעננה הפתיעה את מכבי קרית גת ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר, הפועל באר שבע ניצחה את הפועל כפר סבא ועלתה גם כן.

רפי מנקו שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצטיין. מנקו/ברני ארדוב

הפועל מגדל העמק - הפועל ירושלים 94:57

הפועל ירושלים השלימה שבוע נהדר מבחינתה, ואחרי שזכתה בגביע ווינר עם ניצחון גדול על מכבי תל אביב, העפילה הערב (רביעי) לשמינית גמר גביע המדינה עם ניצחון 57:94 על הפועל מגדל העמק מהליגה הלאומית.

רבע 1:

קינזי קלע את הנקודות הראשונות של האורחת מקו העונשין אחרי שהמארחת עלתה ראשונה על לוח התוצאות. 2:2. אחרי יכולת טובה של מגדל העמק, הפועל ירושלים נטלה את ההובלה ועלתה במהרה ל-6:11, חמש דקות לתום הרבע. המארחת לא הצליחה לנגוס בהפרש עד לסיום הרבע, שנגמר ב-15:25 להפועל ירושלים.

רבע 2:

האורחת איפסה את הידית מחוץ לקשת לקראת סיום הרבע והצליחה לקזז את הפער לעשר נקודות בלבד. מגדל העמק הצליחה לנצח את הרבע השני עם 15:22.

רבע 3:

הפועל ירושלים החזירה לעצמה את יתרון השיא של 15 נקודות, אחרי ריבאונד התקפה של אליהו, שתורגם לנקודות. 38:53 - חמש דקות לסיום הרבע. רלפורד קלע שלשה מכמעט חצי מגרש, וקבע 75:49. הפועל ירושלים בדרך הבטוחה לניצחון.

רבע 4:

הגארבג' טיים החל אופן רשמי. שתי הקבוצות הבינו שהמשחק גמור, וכך זה גם נראה. 57:81 לקבוצה מהבירה - שבע דקות לתום המשחק. בסופו של דבר ניצחה הפועל ירושלים 57:94 והשיגה את הכרטיס לשלב הבא.

קלעו להפועל ירושלים: רפי מנקו 14 נקודות, שון ג'ונס 13 ו-4 חסימות, בר טימור 11, 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, קרטיס ג'רלס 11, ליאור אליהו, ג'רום דייסון (8 אסיסטים), יותם הלפרין 8 כל אחד, טרוויס פטרסון 7, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מיכאל מושקוביץ ודניאל רוזפלט 2 כל אחד. במגדל העמק: ניקולס ג'ייקובס 16 נקודות, מרקוס רלפורד 13 ו-10 ריבאונדים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי רעננה גיל בני. ברני ארדוב
בשיניים. בני חודר/ברני ארדוב

מכבי רעננה - מכבי קרית גת 74:80

אחרי שנשארו בקושי בעונה שעברה בליגת העל, במכבי קרית גת פתחו גם את העונה הנוכחית בצורה רעה עם הדחה מהגביע כבר בסיבוב הראשון. מנגד, הקבוצה של ברק פלג, הצליחה להפתיע והיא תשחק בשלב שמינית הגמר.

רבע 1:

גיבנס קלע את הסל הראשון במשחק, אך שולמן הגיב מיד בצד השני וקבע 2:2 מהיר. רעננה, שפתחה את המשחק בצורה טובה יותר, המשיכה במומנטום ובעזרת הריסטון, שסיים עם עשר נקודות ברבע, ירדה ביתרון 13:22.

רבע 2:

הקבוצה מליגת העל עלתה היטב לרבע השני, קלעה חמש נקודות וצימקה את ההפרש לשש בלבד, 24:18. רוזנברג קלע אחת מקו העונשין ובכך קבע את תוצאת המחצית - 37:42 למכבי רעננה.

רבע 3:

שולמן וקוקיה פתחו טוב את הרבע, קלעו נקודות וקבעו 44:40 עם פתיחתו. ריצת 4:15 מצד האורחת קיזזה את הפער בדרך ל-58:56 בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

אחרי רבע שלישי טוב של האורחת, המומנטום חזר לרעננה ארבע וחצי דקות לסיום כאשר היא הובילה 66:68. לביא קלע שתי נקודות סופר חשובות כ-20 שניות לסיום המשחק וקבע 74:79 - תוצאה שממנה היריבה לא הצליחה לחזור. בסיום ניצחה מכבי רעננה 74:80, והעפילה לשלב הבא.

בלטו ברעננה: סמואל גיבנס 26 נקודות, 14 ריבאונדים ו-4 אסיסטים, גוש הריסטון 24, 10 ריבאונדים.

בקרית גת: טישון טיילור 23 נקודות.

שחקן מכבי רעננה עידן פז. ברני ארדוב
הדהימו בדרך לשמינית. פז/ברני ארדוב

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא 68:73

הקבוצה מבירת הנגב העפילה לסיבוב ב' של הגביע אחרי שהובילה כמעט לכל אורך המשחק מול הקבוצה מהשרון, שמשחקת איתה בליגה הלאומית. המארחת פתחה חזק ובמחצית הובילה ב-13 הפרש. כפר סבא התקרבה עם רבע שלישי טוב של 14:23 אך השחקנים של יניב בורגר התאוששו בעשר הדקות האחרונות ושמרו על הניצחון. ג'ף אלן (25 נקודות) וג'ייסון וויליאמס (22) הובילו את הבאר שבעים, 22 של דנזל ליוינגסטון לא הספיקו מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully