וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: חאבי גונסאלס סיכם ויצטרף לאימונים

7.10.2016 / 10:33

הגארד הפורטו ריקני (27, 1.83) ששיחק בעונת 2011/12 במכבי הוד השרון מהלאומית, יצטרף לקבוצה של מאיר טפירו אם יקבל אזרחות ישראלית, לה זכאי בזכות שורשים יהודיים. יחליף את נאור שרון

מאיר טפירו שחקן עבר כדורסל. יוסי ציפקיס
החיזוק מתקרב? טפירו/יוסי ציפקיס

מכבי אשדוד/באר טוביה תנחית בתחילת השבוע בארץ את הגארד הפורטו ריקני, חאבייר גונסאלס, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה. הגעתו של גונסאלס תלויה בקבלת אזרחות ישראלית, לה ככל הנראה זכאי בזכות שורשים יהודיים. אם השחקן לא יצליח לקבל אזרחות בתוך חודש ימים, הוא ישוחרר. במועדון החליטו לצרפו אחרי שנאור שרון הפסיק להופיע לאימוני הקבוצה ויעזוב.

גונסאלס (27, 1.83), הידוע בשם חאבי, הוא בוגר מכללת צפון קרוליינה סטייט משנת 2011, כשבעונתו האחרונה רשם 5.5 נקודות ו-2.3 אסיסטים למשחק. התחנה הראשונה שלו בישראל הייתה דווקא מכבי הוד השרון של רמי הדר, בה רשם 16 נקודות ו-4.9 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר מכן שיחק בליגות בצ'כיה, קולומביה ובפורטו ריקו.

באשדוד מקווים כי גונסאלס יקבל אזרחות ישראלית בקרוב בשל המצוקה אליה נקלעו בעמדות הגארד. הסגל של מאיר טפירו כולל נכון להיום רק את דניאל יואינג שיכול לרכז, כשאדם אריאל, שהעמדה הטבעית שלו היא עמדת הפורוורד, יצטרך לעבור לעמדה מספר 2. נמרוד טישמן יחזור לפעילות רק בחודש הבא, ואילו הגארד הצעיר עומר בירנפלד, שהוחתם בקבוצה כדי לחזק את האימונים, התגייס אתמול. גונסאלס אמור לפתור את הבעיות בינתיים באימוני הקבוצה, כשהתקווה שיקבל את האזרחות לאחר החגים.

עוד בנושא:

מכבי אשדוד: נאור שרון לא מתייצב לאימונים ונמצא בדרך החוצה
עירוני נהריה עלתה לליגת האלופות של פיב"א עם 67:71 על מינסק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully