וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פפ היה ישיר עם הארט, הוא קרוב לשחקנים בסיטי לעומת התקופה בברצלונה"

לקראת יציאת הספר: "פפ גווארדיולה: אבולוציה", הכותב ואחד העיתונאים הקרובים ביותר למאמן סיטי חשף: "הוא התחזק נפשית והתבגר. בשנה הראשונה בבאיירן הוא חשש להיות קרוב לשחקנים"

עריכת וידאו: מרום שפיצר

פתיחת העונה המסחררת של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי נעצרה לפני פגרת הנבחרות. התכולים אמנם ספגו הפסד ראשון בכל המסגרות מול טוטנהאם, אבל שמרו על הפסגה. בזמן שבתקשורת האנגלית כבר קשרו את שמם של הקטור ביירין, לאונרדו בונוצ'י, מחמוד דאוד ופייר אמריק אובמיאנג לסיטי, היום (שבת) טוענים בממלכה כי יחסו של פפ לשחקנים קיבל תפנית חיובית.

עוד בנושא:

אלש וידאל ביקש לעזוב את ברצלונה. ביירין, קנסלו וליכטשטיינר מועמדים
רוברטו מאנצ'יני ייפגש עם ראשי ההתאחדות האנגלית
אודישנים, גרסת השועלים: לסטר בעקבות היורש של ג'יימי ורדי

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
צד חדש באישיות. פפ וקון/רויטרס

גווארדיולה ספג ביקורת קשה במהלך שלוש השנים שלו בבאיירן מינכן על היעדר יחס אישי מול השחקנים. לראייה הגיעו העקיצות מצד פרנק ריברי מאז שקרלו אנצ'לוטי החליף אותו בתפקיד. כעת טוען מרטי פררנאו, שנחשב לאחד העיתונאים המקורבים לפפ, כי קיים שינוי משמעותי בגישה של המאמן לעבר השחקנים.

בספרו: "פפ גווארדיולה: אבולוציה", שיצא לאור בנובמבר הקרוב, סיפר פררנאו: "פפ התבגר נורא בשלוש השנים האחרונות שלו בגרמניה. הוא התעצם בצורה נפשית. אנשים שכחו שמדובר באדם שרצה לעזוב את ברצלונה בשל הלחץ הגדול על הכתפיים שלו והרצון לחפש אתגר חדש. עכשיו, דברים השתנו אצלו בצורה משמעותית. בשנה הראשונה שלו בבאיירן הוא מיעט לדבר עם השחקנים בצורה אישית מחשש שזה יפגע במסרים שלו לגבי שיטת המשחק. מאז הרבה דברים השתנו, הוא הפיק לקחים".

העיתונאי בחר לסמן דווקא את סוגיית ג'ו הארט כקו פרשת המים של המאמן: "מערכת היחסים שלו עם השחקנים בסיטי חזקה הרבה יותר, אפילו מזו שהייתה לו בברצלונה. הוא מדבר איתם בצורה פתוחה, לא חושש להעביר ביקורת בצורה כנה. במקרה של הארט היה ברור שהקהל לא יאהב את המהלך, אבל פפ היה ישיר איתו ודיבר איתו על הרצונות המקצועיים שלו מהיום הראשון שלו במועדון. אף אחד לא באמת היה מופתע שהארט עזב". מדובר בטעימה ראשונה מהספר השני אותו כתב פרננאו על המאמן.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
שוער טורינו ג'ו הארט. GettyImages
מי באמת מופתע? הארט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully