וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודישנים, גרסת השועלים: לסטר בעקבות היורש של ג'יימי ורדי

האלופה האנגלית רוצה לשחזר את ההצלחה וזימנה למבחנים את הסנסציה של הליגה המחוזית בלונדון. איברהים 'הכריש' מייטה, קיבל שבוע כדי להרשים את ראניירי. קבוצות הליגה האנגלית עוקבות

שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי חוגג. רויטרס
חבר חדש לחוד. ורדי/רויטרס

בקיץ האחרון ראשי לסטר כבר השלימו עם העובדה לפיה ג'יימי ורדי, אחד מכוכבי האליפות המופלאה של עונת 2015/16, יעזוב לטובת ארסנל. החלוץ כבר סיכם את תנאיו אצל התותחנים ורק מכבש לחצים מצד חבריו לקבוצה והצוות המקצועי גרם לו להישאר בשורות השועלים. היום (שבת) מדווחים בתקשורת האנגלית כי בלסטר לא הסתפקו בעבודה כי החלוץ נשאר בסגל והאריך את חוזהו עד 2019, אלא הם עובדים במרץ כדי לאתר את מה שהם מכנים כ-"ג'יימי ורדי הבא".

עוד בנושא:

אלש וידאל ביקש לעזוב את ברצלונה. ביירין, קנסלו וליכטשטיינר מועמדים
דשאן: "פוגבה צריך ויכול להשתפר", גריזמן: "שמח לבשל לגמיירו"

קלאודיו ראניירי מנג'ר לסטר מול ז'וזה מוריניו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מצא את החלוץ הבא? ראניירי/רויטרס

לאלו שבמקרה פספסו - ורדי הגיע לשועלים ב-2012 אחרי שבילה בפליטווד טאון מהליגה החמישית, ומאז הפך לבורג משמעותי בנבחרת אנגליה ואף נבחר לכדורגלן השנה של הליגה האנגלית אשתקד. בעקבות ההצלחה המסחררת נבחן בשורות האלופה בימים האחרונים איברהים מייטה. החלוץ בן ה-20 הגיע כנבחן אחרי שכבש עשרה שערים ב-14 הופעות העונה עבור הארו בורו, המשחקת בליגה המחוזית של לונדון ונחשב לסנסציה של הבירה האנגלית.

באנגליה טוענים כי ההופעות של מייטה העונה גרמו למספר סקאוטים של קבוצות הליגה האנגלית לעקוב אחרי ההופעות שלו, אולם רק לסטר הייתה זו שבחרה להגיש לו הצעה רשמית להיבחן. מייטה, שקיבל את הכינוי 'הכריש' בעקבות היכולת שלו לצוד מול השער, קיבל שבוע כדי להרשים את קלאודיו ראניירי בתקווה להשיג חוזה מקצועני ראשון, ואולי להפוך לסנסציה אפילו גדולה יותר מהגרסה המקורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully