וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רוברטו מאנצ'יני ייפגש עם ראשי ההתאחדות האנגלית

מחליף לאלרדייס? המאמן, שעזב את אינטר הקיץ בשל חילוקי דעות עם הבעלים וזכה לשבחים מצד אריקסון, יגיע לצפות במשחק של נבחרת שלושת האריות מול מלטה (19:00) כחלק מסבב הפגישות שלו בממלכה

אימג'בנק GettyImages

האם בהתאחדות האנגלית מצאו מחליף לסם אלרדייס? על פי הדיווחים היום (שבת) בתקשורת האיטלקית עולה שכן. בארץ המגף טוענים כי רוברטו מאנצ'יני, שעזב את אינטר הקיץ, זומן לפגישה בממלכה בנוגע למשרת מאמן נבחרת שלושת האריות. בהתאחדות ביקשו מהמאמן לצפות במשחק מול מלטה (19:00), בו יעמוד על הקווים המאמן הזמני גארת' סאות'גייט כחלק מסבב הפגישות הממתינות לו באנגליה.

עוד בנושא:

שוחד, שייח מזויף וראיון מבזה: השערוריות של מאמני נבחרת אנגליה
אודישנים, גרסת השועלים: לסטר בעקבות היורש של ג'יימי ורדי
אלש וידאל ביקש לעזוב את ברצלונה. ביירין, קנסלו וליכטשטיינר מועמדים
דשאן: "פוגבה צריך ויכול להשתפר", גריזמן: "שמח לבשל לגמיירו"

רוברטו מאנצ'יני מאמן אינטר. AP
ישתקם בנבחרת? מאנ'ציני/AP

מאנצ'יני מכיר היטב את אנגליה אחרי הקדנציה שלו במנצ'סטר סיטי, אותה הוביל לאליפות היסטורית ב-2012. האיטלקי זכה להמלצות חמות מצד סון גוראן אריקסון, שאימן את האנגלים בין השנים 2001-2006. שמו של האיטלקי עלה כמועמד אפשרי לרשת את רוי הודג'סון כבר הקיץ אחרי הכישלון ביורו 2016, אולם בהתאחדות העדיפו את אלרדייס, שזכה להמלצות מצד סר אלכס פרגוסון ונאלץ לעזוב בשל פרשת השחיתות. לא רק בנבחרת האנגלית עקבו אחרי מאנ'ציני אלא גם ארסנל הוזכרה כמתעניינת בו לקראת העונה הבאה אם ארסן ונגר יחליט לעזוב.

קריירת האימון של מאנצ'יני ספגה מכה קשה מאז שהוא עזב את סיטי ב-2013. הוא פוטר מגלאטסראיי אחרי שסיים במקום השני בטורקיה ונקלע לחילוקי דעות עם ראשי המועדון. גם החזרה לקדנציה שנייה באינטר לא הועילה למאמן ולנראזורי. בקיץ האחרון הוא נטש את אינטר בעקבות מריבות בלתי פוסקות עם הבעלים, אריק טוהיר, אודות נושא תקציב הרכש ומדיניות ההעברות ופינה את המקום לפרנק דה בור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully