וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולטון אייברסון: "גם אני רוצה שיתלו את הגופייה שלי בהיכל"

מתרגש מהקהל ("כשראיתי את האהבה לפארקר, זה עשה לי משהו"), לא חושש מהספסל ("צירבס ואני מסוגלים להתמודד עם כל קו קדמי באירופה"), אבל גם מנמיך ציפיות ("לא מדברים על פיינל פור"). למרות שהובא כמעט במקרה, קולטון אייברסון חולם שתזכרו אותו גם בעוד עשור. ראיון

מערכת וואלה!

בווידאו: משחק מקדים פותחת עונה חדשה

למרות שהובא על תקן שחקן משלים, קולטון אייברסון מגיע לעונת 2016/17 מלא בביטחון. הסנטר (2.13, 27), שהצטרף למכבי בתחילת ספטמבר, היה הפיסה האחרונה בפאזל של מכבי תל אביב, אבל הוא משוכנע שהוא לא בא על תקן סותם חורים. אחרי שראה את ערב ההוקרה לאנתוני פארקר, התעורר בו דחף גדול עוד יותר להפוך לאחד שיזכרו.

"כשאתה רואה את האהבה שהוא מקבל מהאוהדים, עשור אחרי, זה עושה לך משהו", הוא אומר בראיון לוואלה! ספורט. "אנחנו עובדים יום יום כדי להשיג דבר כזה. כולנו חולמים להגיע חזרה למקום ששיחקנו בו לפנים 10 שנים ושיזכרו אותנו. זו השאיפה של כל השחקנים - שיתלו את הגופיות שלהם, שייזכרו בהם בהערצה כזאת".

עוד בנושא:
מכבי ת"א חשפה במסע"ת פתיחת העונה: זה התקציב הגבוה בתולדותינו
מכת הפציעות נמשכת: סוני ווימס ייעדר בין שלושה לארבעה שבועות
פארקר: "לחזור למכבי תל אביב? לא רוצה להרוס את השנים היפות כאן"

קולטון אייברסון מכבי תל אביב מול דרושאפקה. ברני ארדוב
מתרגל לחיים החדשים. אייברסון/ברני ארדוב
"צירבס הוא אחד הגבוהים הכי טובים באירופה. יש לו כישרון, יד רכה, הגנה, הוא חוסם טוב. הקו הקדמי שלנו יכול להתמודד מול כל קו קדמי אחר ביורוליג"

שיחקת בלא מעט קבוצות, אבל ההבדל הוא שממכבי יש לא ציפיות גבוהות במיוחד. זה יוצר עליך לחץ מסוים?

"אני שחקן כדורסל מקצועני. אני לא מרגיש לחץ. אני יודע שאנחנו זקוקים לניצחונות ואני כאן כדי להתחרות. מבחינתי, אם אעשה את העבודה כפי שצריך, אצליח לתרום".

לא מעט שחקנים גבוהים הגיעו למכבי תל אביב בשנים האחרונות ונכשלו.

"אני לא מתרכז במה שהיה בשנה שעברה, מה שחקנים עשו או לא עשו, אני רוצה להתרכז במה שאני עושה ורק בעבודה שלי בקבוצה".

בשנים האחרונות מכבי לא הצליחה עם שחקני הפנים שלה. בעונה שעברה היו גם לא מעט תזוזות בעמדה זו. אתה מאמין שאתה ומאיק צירבס תשנו את זה?

"צירבס הוא אחד הגבוהים הכי טובים באירופה. יש לו כישרון, יד רכה, הגנה, הוא חוסם טוב. הקו הקדמי שלנו יכול להתמודד מול כל קו קדמי אחר ביורוליג".

מה קרה מול הפועל ירושלים?

"זה היה הפסד לא קל עבורנו, אני מודה. הם ניצחו אותנו, אבל הפקנו לקחים. ביום שאחרי ההפסד הגענו לאימון ועבדנו. צריך לזכור - מדובר במשחק קדם עונה. נמשיך מכאן ונשפר דברים. אני מאמין שבפעם הבאה שנפגוש את הפועל ירושלים דברים ייראו אחרת".

מה הרושם שלך מארז אדלשטיין?

"הוא מאמן טוב, הוא יודע מה הוא צריך לעשות, איך לדחוף אותנו ומעניק לנו מוטיבציה. לאחר ההפסד לירושלים כולנו הגענו לאולם, עבדנו והתאמנו כמו שצריך. אם צוות המאמנים עובד כל כך קשה, אנחנו השחקנים צריכים להתאים את עצמנו".

שחקני מכבי תל אביב, מאיק צירבס, גל מקל, קולטון אייברסון, דגן יבזורי, אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
מוכן גם להיות שחקן משלים. אייברסון על הספסל עם יבזורי ומקל/ברני ארדוב
"אנחנו לא מדברים בינינו על פיינל פור עדיין, אלא על איך להשתפר. אסור לקפוץ ישר גבוה מדי. יש לנו קבוצה טובה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות"

לאחר ההפסדים השחקנים מתחילים להבין את הלחץ הכרוך בלהיות שחקן מכבי תל אביב?

"הפסד הוא הפסד. אנחנו מתרכזים בלנצח וזה לחץ בפני עצמו, אבל האמיני לי שאנחנו רוצים להשיג ניצחונות לא פחות מהאוהדים".

אז מה המטרות העונה? פיינל פור?

"יש לנו קבוצה מצוינת. אנחנו לא מדברים בינינו על פיינל פור עדיין, אלא על איך להשתפר. אסור לקפוץ ישר גבוה מדי. יש לנו קבוצה טובה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות. יש כאן שחקנים טובים. השמיים הם הגבול עבורנו, אנחנו רק צריכים להמשיך לעבוד ביחד ולשחק ביחד".

אייברסון היה חתום לעונה נוספת בקרשיאקה, אולם הטורקים סובלים מקשיים כלכליים ולאחר מו"מ קצר עם מכבי על דמי השחרור, הגיעו הצדדים לסיכום.

למה החלטת לעזוב את קרשיאקה?

"תמיד ידעתי שאעזוב את טורקיה. זה היה רק עניין של זמן, חיכיתי לסיטואציה שתהיה הנכונה והמתאימה ביותר עבורי. לאחר המו"מ עם מכבי הבנתי שזו הסיטואציה בה אני רוצה להיות. ברור ששחקנים כמו סוני ווימס ואנדרו גאודלוק שנמצאים בקבוצה היו גורם מפתה להצטרף. איזה שחקן לא ירצה את זה?".

שחקני מכבי תל אביב עם קולטון אייברסון. אדריאן הרבשטיין
שיתוף פעולה חיובי? עם צירבס/אדריאן הרבשטיין

התפקיד שלך יהיה פחות מרכזי ביחס לעבר.

"אני אוהב את התפקיד שלי. התפקיד שלי לא השתנה, אני עדיין צריך לעשות את אותם הדברים: ריבאונד, הגנה, פיק אנד רול. אין לי שום בעיה לעלות מהספסל אם זה מה שרוצים ממני, אני כאן כדי לעזור לנצח. מבחינתי כל דרך שתביא לנו את הניצחון תספק ותשמח אותי".

אתה רואה את עצמך חוזר לשחק ב- NBA?

"אם תגיע ההזדמנות הנכונה עבורי ב-NBA, אבחן אותה. אבל אני מתרכז בעונה הזאת ובמה אנחנו צריכים לעשות השנה כדי להשיג ניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully