וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "מכת פציעות כזו לא פקדה אותנו עשורים רבים"

6.10.2008 / 19:00

הצהובים ערכו מסע"ת לרגל פתיחת העונה, בה חשפו כי העמידו העונה את התקציב הגדול בתולדותיהם. היו"ר שמודאג ממצבת הפצועים תקף את המנהלת: "מנסים למשוך את כולם כלפי מטה"

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ניקולה וויצ'י'ץ'. יוסי ציפקיס
"עברתי במכבי תל אביב שלושה תפקידים". וויצ'יץ'/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה ביורוליג ובליגת העל. במסיבת העיתונאים הוצג בין היתר המנכ"ל החדש חגי בדש. בדש סיפר כי התקציב של הצהובים הוא הגבוה מאז ומעולם ועומד על יותר מ-100 מיליון שקל, רובו על צוות השחקנים והאימון.

שמעון מזרחי פתח את מסיבת העיתונאים: "בנינו קבוצה נהדרת, לא חסכנו בשום משאבים, הצוות המקצועי עשה עבודת הכנה טובה מאוד והשחקנים מתחילים להתלכד".

מזרחי תקף בין היתר את המנהלת ואמר: "יש הרבה קבוצות שלא מרוצות מהתפקוד של המנהלת אבל הן שותקות. יש מיעוט רועם בליגה. נמתין כמה זמן ואחר כך נקבל החלטות לגבי העתיד. צפינו שירושלים תגיע למה שתגיע, וחשבנו שטוב לכדורסל שיהיו קבוצות אחרות שיתמודדו איתנו. אולי עכשיו כולם יבינו שצריך לטפס למעלה כמוהם ולא למשוך למטה את הקבוצות האחרות".

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
יותר מדי פצועים. אדלשטיין/יוסי ציפקיס

ניקולה וויצ'יץ' אמר: "בשנה שעברה הייתי המנהל הטכני, עסקתי בדברים קצת אחרים אבל אני שמח שהעונה אעסוק בעיקר בצד הספורטיבי במכבי תל אביב. עמי ביטון ייקח על עצמו את הצד הניהולי".

ארז אדלשטיין הוסיף: "הייתה לנו הכנה אינטנסיבית, ממוקדת. העליות והירידות ביכולת זה דבר אופייני לתקופה הזו של השנה. אנחנו הולכים לעונה ארוכה שגם מאמנים מנוסים באירופה לא יודעים איך לאכול אותה, כי יש הרבה יותר משחקים ביורוליג. אם לא נהיה ביחד, וזה המסר שלי לקהל ולשחקנים, לא יהיו הישגים. אם ניתן מעצמנו 150 אחוז בכל מהלך נוכל לעשות משהו".

על סוני ווימס: "אולי זה אומר שהפציעות לא יבואו בסוף העונה והן מתרכזות רק עכשיו. שכל הציניקנים לא יגידו שאנחנו משתמשים בזה כתירוץ. יש שחקנים שיש להם תחליף ויש שחקנים שיש להם פחות".

על תקופת ההכנה: "ניסינו לגבש זהות לקבוצה, לגבש שיטה ודרך שתנצל את חומר השחקנים שיש פה. חלק מההחתמות נעשו לפני שהגעתי וחלק אחרי, כי רצינו לעשות התאמה לפילוסופיית המשחק שלי. מאתגר להתמודד עם הפציעות האלה. יש אילוצים יומיומיים וזה משפר אותך כמאמן. לפני משחקים היו שחקנים שקמו ממנוחת צהריים ופתאום לא היו יכולים לשחק. כמעט כל יום יש משהו אחר".

על השיטה ההתקפית של הקבוצה: "התחלנו לבנות קונספציה הגנתית, שתצטרך לדעת להסתיר חלק מהחולשות שיש לנו. אין אף קבוצה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מכבי תל אביב דווין סמית'. די ג'יי סילי, ויקטור ראד. יוסי ציפקיס
יותר מדי פצועים. שחקני מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, סילבן לנדסברג. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב סוני ווימס, סילבן לנדסברג/יוסי ציפקיס
מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב עם ארז אדלשטיין, עו"ד שמעון מזרחי, חגי בדש, ניקולה וויצי'יץ'. יוסי ציפקיס
מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב עם ארז אדלשטיין, עו"ד שמעון מזרחי, חגי בדש, ניקולה וויצי'יץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully