וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר: "לחזור למכבי תל אביב? לא רוצה להרוס את השנים היפות כאן"

5.10.2016 / 14:08

אחרי הערב המרגש שנערך לכבודו, כוכב העבר נכח באימון והתייחס גם לסוגיית הוויכוח על הבאתו: "דיברתי עם בלאט ומכבי הגישה לי הצעה. אם מכבי הנוכחית תהיה בריאה היא יכולה להפתיע את כולם"

אנתוני פארקר בביקורו הקודם בישראל/צילום: ברני ארדוב, עריכה: אוהד פיטר

אנתוני פארקר חווה ערב מרגש במיוחד אמש (שלישי) כאשר נכנס להיכל התהילה של מכבי תל אביב בטקס מרגש שנערך לכבודו לפני המשחק מול דרושאפקה והיום, כוכב העבר האמריקאי של הצהובים נכח באימון והתייחס לכמה סוגיות מעניינות כמו הקרדיט על הבאתו, האופציה שיחזור לקבוצה בעתיד ואפילו על היחסים בין בלאט ללברון ג'יימס.

עוד בנושא:

10 רגעי השיא שלי: אנתוני פארקר חושף את הסיפורים שלא סופרו מימי התהילה במכבי תל אביב
בלאט: "אנשים לוקחים קרדיט על ההחתמה של פארקר, אני יודע את האמת"
אנתוני פארקר נכנס להיכל התהילה: "תודה לכולם, יאללה מכבי!"

אנתוני פארקר שחקן מכבי תל אביב לשעבר בטקס לכבודו. ברני ארדוב
"לחזור למכבי? לא רוצה להרוס" פארקר/ברני ארדוב

AP התייחס לחוויה שעבר אתמו ואמר: "זו הרגשה מדהימה להיות פה, הרבה יותר ממה שחשבתי. ברור שתמיד כיף לחזור לתל אביב. קיבלתי הרבה אהבה אתמול, אוהדים סיפרו לי על הרגשות שגרמתי להם ועל המפגש הראשון איתי, כל אחד מנקודת המבט שלו וזה היה מרגש לשמוע".

פארקר התייחס לוויכוח בין בלאט לגרשון שלקחו את הקרדיט על הבאתו ונתן את הזווית שלו: "אני יודע שאחד מהסקאוטים של אורלנדו מג'יק יצר איתי קשר והציע לי להגיע למכבי במקום דורון שפר שפרש. דיברתי עם דיוויד בלאט, הם ראו משחק שלי והגישו לי הצעה. אני חושב שדיוויד קיבל את הקלטת ויחד עם פיני הוא החליט שהם יביאו אותי לקבוצה. אני לא אומר שבלאט היה זה שהביא אותי, זה היה מאמץ קבוצתי. אני לא חושב שאף אחד לא צריך קרדיט אישי על זה, אלא כל הקבוצה. אני פה בגלל ההצלחה של הקבוצה ולא רק שלי. זה כבוד עצום".

על כך שמכבי לא הצליחה בעונה שעברה, אמר: "מכבי היא עדיין מכבי ואני חושב שאם הקבוצה הנוכחית תהיה בריאה היא יכולה להפתיע ולהגיע רחוק יותר ממה שאנשים חושבים. אבל זו מכבי, אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך".

על הגעתם של כוכבים כמו גאודלוק, ווימס וסטודמאייר, אמר פארקר: "בכל הזדמנות שיש לי אני אומר עד כמה הכדורסל הישראלי הוא נהדר ואיזו תרבות כדורסל יש פה. לי היה הרבה מזל כי היה לי מאמן נהדר והגעתי בתזמון מצוין. אני מרגיש מבורך להיות חלק מזה. דבר אחד שלמדתי מהתקופה במכבי הוא שאתה לא טוב כמו שאומרים ולא רע כמו שאומרים עליך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. GettyImages
"לברון אדם נפלא"./GettyImages

על האפשרות שיחזור ביום מן הימים למכבי בתפקיד מסויים, אמר פארקר: "אני חושב שנתתי חמש שנים טובות פה ואני לא רוצה להרוס את זה. אני בקשר עם האנשים של מכבי, וכל מה שיצטרכו ממני אני כאן".

על סוגיית לברון - בלאט: "ה-NBA זה עסק, אני ביליתי זמן עם שניהם. לברון הוא אדם נפלא והייתה לקליבלנד תקופה נפלאה עם דיוויד שאף אחד לא יודע איך הייתה מסתיימת אם קיירי ולאב לא היו נפצעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully