וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר חלב: "הבחירה בברצלונה הייתה טעות, פפ אפילו לא דיבר איתי"

הבלארוסי נזכר: "שיחקתי בארסנל את הכדורגל הכי טוב שלי, ונגר היה כמו אב עבורי". על גווארדיולה: "הוא היה צעיר, אני התנהגתי כמו ילד, והוא לא הבין שצריך לתת יחס לשחקנים חדשים"

one

בווידאו: סלטה ויגו מנצחת 3:4 את ברצלונה

קיץ 2008 פתח עידן חדש בברצלונה. פפ גווארדיולה הצעיר תפס את המושכות על הקווים והנחית בקאמפ נואו שחקני רכש רבים, ביניהם אלכסנדר חלב. הבלארוסי העדיף את ברצלונה אחרי קדנציה מרשימה בארסנל תמורת 15 מיליון יורו וסעיף שחרור חסר תקדים של 90 מיליון יורו. לצערו של הקשר הוא הספיק לרשום רק 19 הופעות ללא שערים ובישולים במדי ברצלונה כאשר גם ההשאלות לשטוטגרט, ברמינגהאם ו-וולפסבורג, לא החזירו אותו אל המסלול, וב-2012 חוזהו פג והוא עזב בצורה סופית את המועדון.

עוד בנושא:

בברצלונה בטוחים: מסי יהיה כשיר לקראת סיטי, דיבאלה: "אין לי סיבה לעזוב"
מאמן נורבגי מבקש: "צריך את הזרע של רונאלדו, זלאטן וגאסקוין"

אלכסנדר חלב, ברצלונה. Jasper Juinen, GettyImages
בלי בישול ובלי שער. חלב במדי ברצלונה/GettyImages, Jasper Juinen

בראיון היום (חמישי) לתקשורת הספרדית בחר חלב בן ה-35, שחזר לקדנציה נוספת בבאטה בוריסוב, לסמן את הבחירה בברצלונה כזו שהסיתה את הקריירה שלו לכיוון שלילי: "הרגעים הכי טובים שלי היו במדי ארסנל, שיחקתי את הכדורגל הטוב ביותר שלי לאורך כל הקריירה. בעונה הראשונה שלי הגענו לגמר ליגת האלופות, והפסדנו לברצלונה. הבחירה בברצלונה הייתה טעות, כי לא באמת שיחקתי".

הבלארוסי המשיך: "אני מתחרט שעזבתי את ארסנל כי ארסן ונגר התייחס אליי כמו אב. הוא דאג לי והעריך אותי בזמן שפפ גווארדיולה בקושי דיבר איתי. מעציב אותי לחשוב על הסיטואציה אחרי שבחרתי לעזוב את ארסנל. מצד אחד הגעתי למועדון גדול כמו ברצלונה, אבל לא באמת הטבעתי חותם גם כאשר בארסה זכתה בליגת האלופות ב-2009. לא נתנו לי הזדמנות להוכיח מה אני שווה. התנהגתי כמו ילד. פפ היה מאמן צעיר והוא לא הבין שצריך לתת יחס לשחקנים חדשים, זה פגע בי".

לסיכום בחר חלב לנתח את המאבק על תואר האליפות באנגליה: "אני חושב שמנצ'סטר סיטי וארסנל הן המועמדות הבכירות לזכייה. פפ יכול להביא לסיטי את ההצלחה שהוא גרף בברצלונה".

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. GettyImages
סופג אש. פפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully