וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה בטוחים: מסי יהיה כשיר לקראת סיטי, דיבאלה: "אין לי סיבה לעזוב"

הפרעוש מגביר קצב באימונים בצוותא עם אומטיטי כאשר התכנון כי השניים יקבלו דקות מול לה קורוניה כדי להוריד חלודה. דיבאלה: "אף גורם מברצלונה לא שוחח איתי", מגן ולנסיה על הכוונת

one

בווידאו: ברצלונה נכנעת 4:3 מול סלטה ויגו

בצל פגרת הנבחרות, בברצלונה עובדים קשה על מנת להחזיר את ליאונל מסי וסמואל אומטיטי לכשירות מלאה. המטרה של הצוות הרפואי כי השניים יקחו חלק במשחק הליגה מול דפורטיבו לה קורוניה, משחק שיהווה הכנה אחרונה לקראת המפגש על ראשות הבית בליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי ופפ גווארדיולה. קצב ההתקדמות של השניים מעודד את הצוות המקצועי, כך מדווחים היום (חמישי) בתקשורת בברצלונה.

עוד בנושא:

דיווח: צ'לסי תציע ליובנטוס 60 מיליון ליש"ט בינואר עבור בונוצ'י
פאביו קאפלו: "הבעיה של ריאל מדריד היא כריסטיאנו רונאלדו"

ליאונל מסי, ברצלונה. AP
במיוחד עבור פפ. מסי/AP

הפרעוש זכה למנוחה מאז הפציעה מול אתלטיקו מדריד ולא נכלל בסגל נבחרת ארגנטינה לקראת משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 כאשר בימים האחרונים הוא שב לאימונים בהדרגה. אל מסי הצטרף הבלם הצרפתי, שהתאושש מהפציעה, וחסרונו הורגש בצורה משמעותית בהפסד 4:3 לסלטה ויגו.

בשל העובדה כי מרבית משחקני הסגל של לואיס אנריקה נמצאים במשימות בינלאומיות, מסי ואומטיטי בילו את מרבית הזמן בחדר הכושר והשתתפו באימון שכלל מספר שחקנים מקבוצת המילואים. המשחק מול לה קורוניה יתקיים ב-15 לחודש בתקווה כי אומטיטי ומסי ישותפו בו בעיקר כדי 'להוריד חלודה'. ארבעה ימים לאחר מכן תגיע סיטי לקרב רותח בבירת קטלוניה כאשר עבור פפ זה יהיה משחקו השני כמאמן אורח בקאמפ נואו.

בלם ברצלונה סמואל אומטיטי. GettyImages
בשורה חיובית עבור לואיס אנריקה. אומטיטי/GettyImages

בתוך כך, פאולו דיבאלה הזים את חרושת השמועות שקשרה אותו לברצלונה בימים האחרונים: "הם ללא ספק אחד מהמועדונים הגדולים בעולם, ויש להם את אחת מהקבוצות הטובות בהיסטוריה אבל אני מתכנן להישאר ביובנטוס. אני מאושר בטורינו ולא רואה שום סיבה לעזוב את יובה עבור אף קבוצה, אני חלק משמעותי ממועדון פאר ברמה עולמית. אף גורם מצד ברצלונה לא שוחח איתי על אפשרות לעבור לשם, אני לא מתעסק בזה".

החלוץ המופלא של הגברת הזקנה גם חלק שבחים לפרעוש, אותו הוא צפוי להחליף במפגש מול נבחרת פרו (05:10, ספורט 1): "אני יכול להחליף את מסי רק מבחינת התפקוד על המגרש, לא מבחינת היכולת. אי אפשר באמת להחליף את לאו, זה בלתי אפשרי".

בגזרת החיזוק, רוברטו פרננדס סימן את ז'ואאו קנסלו לקראת ינואר הקרוב. מגן ולנסיה ונבחרת פורטוגל עשוי להצטרף לברצלונה בעסקה שתכלול את אלש וידאל המאכזב. המגן שהגיע מסביליה לפני שנה וחצי מתקשה להרשים ויחסיו עם לואיס אנריקה עלו על שרטון מאז ינואר האחרון. עדיין לא ברור מה יהיה סכום ההעברה של קנסלו, שחוזהו אצל העטלפים יפוג רק ב-2021. ההערכה בתקשורת המקומית כי העסקה עשויה לעלות לאלופה הספרדית כ-30 מיליון יורו.

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה. רויטרס
מאושר בטורינו. דיבאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully