וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי תציע ליובנטוס 60 מיליון ליש"ט בינואר עבור בונוצ'י

האם בלם יובנטוס יהפוך להיות שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה? באנגליה טוענים שרומן אברמוביץ' מוכן לשבור את השיא של דויד לואיז כדי לצרף את השחקן שנחשב למטרה מספר 1 של קונטה

האם לאונרדו בונוצ'י, בלמה של יובנטוס ונבחרת איטליה, יהיה בקרוב שחקן ההגנה הכי יקר אי פעם? באנגליה מפרסמים היום (חמישי) שרומן אברמוביץ' הבטיח לאנטוניו קונטה שהוא מתכנן להגיש הצעת עתק בינואר עבור הבלם המצוין. ב"טלגרף" טוענים שהבעלים המיליארדר של צ'לסי ביקר במתחם האימונים של המועדון במהלך השבוע ושוחח עם קונטה לגבי האפשרות לרכוש את הבלם.

בונוצ'י, ששיתף פעולה עם קונטה גם ביובנטוס וגם בנבחרת איטליה, הוא המטרה מספר 1 של המאמן האיטלקי ואברמוביץ' ינסה לפתות את יובנטוס למכור אותו עם הצעה גבוהה יותר מזו שהגיש בפעם הראשונה לפריס סן ז'רמן עבור דויד לואיז, שחזר לקדנציה נוספת בסטמפורד ברידג'. על פי ההערכות צ'לסי תציע 60 מיליון פאונד עבור בונוצ'י, שנחשב לדעת רבים לבלם הטוב בעולם.

לאונדרדו בונוצ'י נבחרת איטליה. רויטרס
יתאחד עם קונטה? בונוצ'י ביורו/רויטרס

כידוע, קונטה אימן את בונוצ'י במשך שלוש שנים ביובנטוס ועבד איתו בנבחרת איטליה גם ביורו האחרון. השניים ביחסים קרובים מאוד ומוקדם יותר השנה בונוצ'י אמר על קונטה: "הוא יהיה הצלחה גדולה באנגליה, צ'לסי. הוא הבוס ואם אתה מקשיב לו ונותן לו כבוד, אתה תראה את אחד המאמנים הטובים ביותר במשחק".

יש לציין שמנצ'סטר סיטי נכשלה בניסיון לרכוש את הבלם בקיץ האחרון ולצ'לסי מצפה משימה אפילו קשה יותר לשכנע את יובנטוס למכור אותו מאחר שהיא לא משחקת בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully