וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נורבגי מבקש: "צריך את הזרע של רונאלדו, זלאטן וגאסקוין"

ביזארי: מאמן נורדסטנדה הצנועה פרסם סרטון הזוי ברשת הפייסבוק בו הוא מבקש ליצור קשר עם הכוכבים הגדולים בתקווה להפוך את קבוצתו לטובה ביותר בעתיד. צפו בסרטון שמטריף את אירופה

one

בווידאו: אייבר וריאל מדריד נפרדות ב-1:1

בשבוע האחרון היינו עדים לטירוף סביב הילד בן ה-13 של סלטיק, קראמוקו דמבלה. בזמן שברחבי הרשת כבר מציעים הימורים מרשימים אודות המשך דרכו של הצעיר, בנורבגיה עלו על רעיון חדש כדי ליצור את הכדורגלן המושלם הבא, והדרך לשם תלויה בשניים מהכוכבים הגדולים ביותר של הדור הנוכחי.

עוד בנושא:

בברצלונה בטוחים: מסי יהיה כשיר לקראת סיטי, דיבאלה: "אין לי סיבה לעזוב"
דיווח: צ'לסי תציע ליובנטוס 60 מיליון ליש"ט בינואר עבור בונוצ'י
פאביו קאפלו: "הבעיה של ריאל מדריד היא כריסטיאנו רונאלדו"

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. רויטרס
מי יתנדב לתרום? רונאלדו וזלאטן/רויטרס

בתקשורת הנורבגית דיווחו היום (חמישי) על הבקשה המיוחדת והביזארית של אולה וידאר טופטסונד, המאמן את נורדסטנדה, מהליגה החמישית. המאמן העביר מסר לכריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ' דרך חשבון הפייסבוק שלו, דבר שעורר סערה ברחבי העולם. בצעד יוצא דופן בחר המאמן לבקש מצמד הכוכבים של ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד להעביר לידייו דגימות זרע של שניהם. המטרה של טופטסונד היא להשתמש בדגימות כדי ליצור שחקנים טובים יותר עבור הקבוצה שלו.

הנורבגי ביקש בסרטון: "אני מאמן כבר 30 שנה, אימנתי יותר מ-1,000 שחקנים. רובם היו שמנים וגדולים, אני עייף. אבל יש לי רעיון, אני רוצה להפוך את הקבוצה שלי לטובה ביותר בעולם בעוד 20 שנה. כיצד? אני אכניס את החברות של השחקנים שלי להריון מהזרע של השחקנים הטובים ביותר בעולם. אני צריך את העזרה שלכם, מישהו מכיר את זלאטן? רונאלדו? פול גאסקוין? בבקשה תפיצו את הסרטון, אני חייב לדבר איתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully