וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה ברומא: המנהל המקצועי וולטר סבאטיני התפטר מתפקידו

האיטלקי בן ה-61 שהצטרף לקבוצה בקיץ 2011 החליט לעזוב. הנשיא: "מודה לו על מה שעשה והמסירות שלו למועדון וגם על כל מה שלמדתי ממנו". ראג'ה נאינגולן האריך את חוזהו עד שנת 2020

אימג'בנק GettyImages

מנהלה המקצועי של רומא, וולטר סבאטיני, התפטר היום (חמישי) מתפקידו באופן מיידי ועזב את הקבוצה, כאשר מי שיחליפו הוא פדריק מסארה. מסיבת עיתונאים בנושא תיערך מחר בצהריים. "אני רוצה להודות לוולטר על מה שעשה עבור רומא ועל המסירות שלו למועדון", אמר מנהל הקבוצה ג'יימס פלוטה, "אני רוצה להודות לו גם על כל מה שלמדתי ממנו. בבקשה תפסיק לעשן".

סבאטיני בן ה-61 שיחק בשלל קבוצות באיטליה, ביניהן גם ברומא בעונת 1976/77 ופרש ב-1984. הוא הפך למנהל מקצועי ועבד בלאציו ופאלרמו לפני שמונה לתפקיד ברומא בקיץ 2011. הוא נבחר למנהל המקצועי הטוב בסרייה א' לעונת 2013/14.

עם או בלי קשר לשינויים בצוות המקצועי, הבלגי ראג'ה נאינגולן חתם על הארכת חוזהו בקבוצה. הקשר היה חתום עד 2018 וחתם לשנתיים נוספות, עד 2020. נאינגולן הצטרף לרומא בינואר 2014 כמושאל מקליארי ואחרי חצי עונה מוצלחת חתם בקבוצה. ב-91 הופעות במדיה כבש 13 שערים.

עוד בנושא:

דיווח: צ'לסי תציע ליובנטוס 60 מיליון ליש"ט בינואר עבור בונוצ'י
איטליה: ניצחונות ליובה, מילאן ורומא, נאפולי הפסידה

שחקן יובנטוס, סטפן ליכשטיינר. GettyImages
מעוניין באתגר חדש. ליכטשטיינר/GettyImages

בנושא אחר, האם יובנטוס בדרך לעבור שינוי נוסף העונה? לאחר עזיבתו של פול פוגבה והגעתם של מספר שחקנים משמעותיים, באיטליה מדווחים כי שחקן הקבוצה, סטפן ליכטשטיינר, הביע את רצונו לעזוב את המועדון. המגן הימני שמשחק בטורינו כבר חמש עונות, מעוניין באתגר חדש, ומאוכזב בעקבות הגעתו של דני אלבס לקבוצה, מה שיפגע בדקות המשחק שלו.

"הסוכן של סטפן הוא אחיו, מרקו, ועבדתי איתו במשך הרבה זמן", כך אמר סוכנו של אנטוניו קנדרבה, פדריקו פסטורלו. "ממה שהבנתי, סטפן החליט לעזוב לאחר הרבה שנים ביובה, כשאחת הסיבות היא גם הגעתו של דני אלבס לקבוצה", הוסיף פסטורלו.

"אני יודע שהיו שיחות עם קבוצות מחו"ל ומאיטליה, אינטר ביניהן, אך שום דבר לא יצא מזה. יובנטוס מעדיפה שהוא לא יעבור לקבוצה איטלקית, וכנראה שיש להם את הסיבות שלהם. מההכרות שלי עם סטפן, אני יודע שהוא יקבל כל החלטה כי הוא מקצוען".

ליכטשטיינר בן ה-32 הגיע ליובנטוס מלאציו, בקיץ 2011. הוא רשם 200 הופעות במדי הקבוצה, כבש 15 שערים ובישל 24. השוויצרי התחיל את הקריירה במדי גראסהופרס, קבוצתו הראשונה, ובנבחרת הספיק לרשום 85 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully