וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחונות ליובה, מילאן ורומא, נאפולי הפסידה

הביאנקונרי ברחו עם 0:3 בחוץ על אמפולי, דיבאלה והיגואין (צמד) כבשו. הרוסונרי חזרו מ-3:1 ל-3:4 על ססואלו, 1:2 לג'אלורוסי על אינטר, הפרטנופי מעדו עם 1:0 בחוץ נגד אטאלנטה

שחקן יובנטוס, פאולו דיבאלה. רויטרס
דיבאלה ויובה יוצאים לפגרה כשהם בפסגה/רויטרס

המחזור השביעי בליגה האיטלקית ננעל הערב (ראשון) עם המשחק המרכזי והמסקרן בו ניצחה רומא 1:2 את אינטר. יום הכדורגל הארוך והעמוס נפתח עם 0:3 של יובנטוס על אמפולי בחוץ. נאפולי פישלה עם הפסד 1:0 אצל אטאלנטה. טורינו גברה 1:2 על פיורנטינה ומילאן חזרה מפיגור 3:1 לניצחון 3:4 ביתי משוגע מול ססואולו.

שחקן מילאן מנואל לוקאטלי. Antonio Calanni, AP
שער בכורה גדול של לוקאטלי הצעיר עזר למילאן לעשות קאמבק חלומי/AP, Antonio Calanni

אמפולי - יובנטוס 3:0

ניצחון קליל לאלופה, שהבטיחה שבוע נוסף בפסגה. אמפולי החזיקה מעמד 65 דקות, אבל אחרי שספגה את הראשון הגיע השיטפון. פאולו דיבאלה הבקיע בתום מהלך קבוצתי יפה של הגברת הזקנה וגונסאלו היגואין נעץ צמד בדקות 67 ו-70. שלושה שערים בתוך שש דקות וניצחון קליל ליובה, שהייתה יכולה לכבוש גם חמישה או שישה שערים. היגואין סופר כבר שישה שערי ליגה העונה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן יובנטוס, גונסאלו היגואין, כובש מול אמפולי. רויטרס
היגואין עם הראשון שלו והשני של יובנטוס/רויטרס

אטאלנטה - נאפולי 0:1

אכזבה גדולה לפרטנופי, שהגיעו במומנטום מצוין ואחרי ניצחון גדול בצ'מפיונס מול בנפיקה ונכנעו דווקא בברגמו, אצל היריבה מהתחתית, מה שאפשר ליובה לברוח לפער של ארבע נקודות. כבר בדקה התשיעית אטאלנטה חגגה, כאשר הכדור עלה לתוך הרחבה, אנדראה פטאנייה ניסה נגיחה, זה נעצר בגופו של קוליבאלי ומשם חזר לחלוץ האיטלקי, שלא התקשה להכניע את פפה ריינה.

שחקן אטאלנטה אנדראה פטאניה. Maurizio Lagana, GettyImages
פטאנייה ואטאלנטה היממו את נאפולי/GettyImages, Maurizio Lagana

מילאן - ססואולו 3:4

משחק מטורף בסן סירו, בסיומו הרוסונרי השיגו שלוש נקודות יקרות, שקירבו אותם לצמרת, בעוד היריבה המסכנה, שכנראה חזרה עייפה ממשחק הליגה האירופית נגד גנק בבלגיה (3:1), פשוט נפלה מהרגליים ושמטה יתרון מבטיח. ג'אקומו בונאבנטורה העלה את מילאן ליתרון מוקדם (9), אבל ההגנה של המארחים התפרקה. מתאו פוליטאנו איזן תוך דקה ובמחצית השנייה, שערים מהירים של פרנצ'סקו אסרבי (54) ולורנזו פלגריני (56) קבעו 1:3 מבטיח לאורחים. אלא שגם למילאן היה בליץ משלה: קרלוס באקה צימק בפנדל (69), מנואל לוקאטלי הצעיר איזן עם פצצה לחיבורים בשער בכורה בליגה (73) וגבריאל פאלטה השלים את הקאמבק הענק (77).

שחקן מילאן ג'אקומו בונבנטורה. Antonio Calanni, AP
דרמה בסן סירו. בונאבנטורה חוגג/AP, Antonio Calanni

טורינו - פיורנטינה 1:2

טורינו לא פתחה את העונה טוב מדי, אבל אחרי שניצחה בשבוע שעבר את רומא, היא המשיכה במומנטום עם עוד שלוש נקודות מצוינות. יאגו פאלקה, שחגג על הראש של הג'אלורוסי בשבוע שעבר עם צמד, פתח את המסיבה גם הפעם עם דהירה באגף ימין ושער נהדר בבעיטה שטוחה בשמאל (15). רבע שעה בתוך המחצית השנייה, מרקו בנאסי הכפיל את התוצאה מבישול של פאלקה. שש דקות לסיום, ג'ו הארט הוציא מהרשת כדור, אחרי נגיחה מקרוב של קהומה באבאקר, אבל הוויולה לא השיגו יותר מזה.

רומא - אינטר 1:2

בעוד הג'אלורוסי דרסו את אסטרה בליגה האירופית, אינטר החלשה שוב הפסידה, לספרטה פראג ואחרי ההפסד הזה באולימפיקו, המעמד של פרנק דה בור ממשיך להתערער. הפתיחה הייתה סוערת. כבר אחרי חמש דקות, ברונו פרס הכניס כדור מצוין לאדין דז'קו, שמצא את הרשת בנגיעה מקרוב. האקשן נמשך, כאשר אבר באנגה מפציץ את הקורה מצד אחד וגם מוחמד סלאח נעצר בקורה מן העבר השני, בעוד המצבים רודפים זה את זה משני הצדדים. בדקה ה-72, באנגה מצא לבסוף את הרשת, בזכות דאבל פס נאה עם מאורו איקרדי, אבל השוויון החזיק מעמד רק ארבע דקות, עד שקוסטאס מנולאס הכניס את הראש לכדור חופשי של פלורנצי ונגח פנימה. עד לסיום, דז'קו עוד הספיק לסחוט הצלה אדירה מהנדנוביץ' ורומא שמרה על היתרון שלה.

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו. רויטרס
ניצחון מתוק. דז'קו והחברים חוגגים/רויטרס

משחקים נוספים

בולוניה - גנואה 1:0
לגנואה: ג'יו סימאונה (77)

קליארי - קרוטונה 1:2
לקליארי: דוידה די ג'נארו (38), סימונה פדואין (56). לקרוטונה: אדריאן סטויאן (90)

סמפדוריה - פאלרמו 1:1
לסמפדוריה: ברונו פרננדס (90). לפאלרמו: איליה נסטורובסקי (60)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully