וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר נחת בישראל: "לכבוד הוא לי להיכנס להיכל התהילה"

האמריקאי שנחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות מכבי תל אביב יקבל את הכבוד במשחק ביום ג' מול דרושאפקה: "נרגש מאוד לחזור. נלהב לגבי הקבוצה שיש העונה, גם לנו היו עליות ומורדות"

צילום: מור שאולי

אחד השחקנים הגדולים בתולדות מכבי תל אביב, אנתוני פארקר, נחת הערב (ראשון) בישראל לקראת כניסתו להיכל התהילה של המועדון הצהוב. המאורע המרגש יתרחש ביום שלישי בערב, כשפארקר יהיה אורח הכבוד של מכבי תל אביב במשחק ההכנה מול דרושאפקה של דיוויד בלאט.

"אני מאוד נרגש, הייתי חמש שנים אז אני נרגש לחזור ולכבוד הוא לי שמכבי מכניסה אותי להיכל התהילה, אני מתרגש לראות אנשים שלא ראיתי הרבה זמן", אמר האמריקאי בן ה-31, ששיחק במכבי תל אביב בשתי קדנציות (2000-2002, 2003-2006). " להיות כלול בין השחקנים הגדולים זה כבוד גדול. נראה שאני נתקל בישראלים ובאוהדים של מכבי בכל העולם. דייויד בלאט הוא חבר שלי מאז שאני עזבתי את מכבי, תמיד שמרנו על קשר".

פארקר נשאל על ההבדלים בין הקבוצות הגדולות של תחילת ואמצע העשור הקודם והקבוצה הנוכחית של מכבי תל אביב, והשיב: "אני לא חושב שיש הבדל גדול, הרבה אנשים מסתכלים על הקבוצה שהיתה לנו, אבל גם לנו היו עליות ומורדות. אני נלהב בנוגע לקבוצה של העונה, ואם כולם יהיו בריאים יש הזדמנות לעשות דברים טובים".

עוד בנושא:

חזרה בשאלה: על המסקנות מגמר גביע ווינר, שהיה כל כולו אדום
שחקני מכבי תל אביב בכו, ווימס: "זה לא מדד ליחסי הכוחות"

שחקן מכבי תל אביב לשעבר אנתוני פארקר. מור שאולי
ברוכים השבים. פארקר/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully