וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב בכו, ווימס: "זה לא מדד ליחסי הכוחות"

2.10.2016 / 8:25

אווירת נכאים אצל הצהובים אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר: "לא רצינו להפסיד, בטח לא בדרך הזאת". אדלשטיין שוב מתוח, ווימס ממתין לשובם של הפצועים, וגאודלוק בטוח: "איתי זה כנראה לא היה קורה"

one

1. ערב גמר גביע ווינר, הצהיר גורם בכיר במכבי תל אביב שהמטרה העונה היא "ללכת על כל תואר אפשרי". העונה בקושי החלה, ותואר אחד כבר הלך לאיבוד. בקבוצה סיפרו: "חששנו מהפציעה של גאודלוק, אבל לא רצינו להפסיד בדרך הזאת. אבל יש הרבה עבודה, אם זה תיאום בהגנה ובהתקפה, ואין שום צורך להיכנס ללחץ. זה לא נעים, לא מה שרצינו, אבל נמשיך לעבוד וכולם בטוחים שהקבוצה תיראה טוב יותר".

למרות האופטימיות, הנהלת הקבוצה לא הסתירה את הפנים המאוכזבות, ולא מעט שחקנים במכבי הסתובבו עצבניים בסיום. כבר במחצית הראשונה, במהלכה ירושלים הובילה ב-15 הפרש, לא ניתן היה לטעות במבטים העצבניים של חברי הנהלת הקבוצה, שישבו בסמוך לספסל.

עוד בנושא:
תואר אחד הלך: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 62:77 בגמר גביע ווינר
פיאניג'אני: "יש דרך ארוכה". אדלשטיין: "הם היו עדיפים בכל פרמטר"

שחקני מכבי תל אביב, גל מקל, ג'ו אלכסנדר, סוני ווימס. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. שחקני מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

2. במהלך טקס הענקת הגביע, נראו השחקנים מאוכזבים מאוד. גורם שהיה בחדר ההלבשה סיפר שאחד השחקנים אפילו בכה. מאיק צירבס יצא נסער וחיפש את האוטובוס של הקבוצה כדי למהר לעלות עליו. סוני ווימס היה בין השחקנים הבודדים שהסכימו לדבר אחרי המשחק: "לא שום דבר בהגנה, חטפנו, נתנו להם להתחיל טוב את הרבע הראשון, אני לא יודע איפה ההגנה שלנו היתה ברבע השלישי. אבל כדי שנהיה מכבי תל אביב שאנחנו רוצים וצריכים, אנחנו חייבים להיות קבוצה הגנתית. זו המטרה שלנו. אין תירוץ לשחק כך. האווירה בחדר ההלבשה עדיין טובה, נתנו למשחק הזה לחמוק מאיתנו אבל יש עוד הרבה מה לעשות ולהשיג העונה. ישנו, צריך להתעורר ולהתחיל לשחק כפי שצריך", אמר באכזבה בסיום. לשאלה עד כמה המשחק מהווה מדד ליחסי הכוחות בין שתי הקבוצות בהמשך העונה, השיב ווימס: "זה לא מדד ליחסי הכוחות בינינו. גם גאודלוק וקווינסי מילר עדיין לא בסגל, אני לא יכול לחכות שהם יצטרפו, זה יוסיף לנו המון".

אנדרו גאודלוק הפצוע הוסיף: "זה היה קשה לצפות בקבוצה, בייחוד שהרגשתי שאני יכול לעזור. קשה לי לראות את הקבוצה נאבקת כך וזה רק גרם לי לרצות לחזור אפילו מהר יותר. לומדים ממשחקים כאלו ונשתפר. היו הרבה דברים שלא עבדו, נצפה בווידאו, נבין מה לא עשינו נכון וכל שחקן חייב לחשוב מה הוא לא עשה טוב. ירושלים עשו סלים קלים מדי".

לאחר המשחק מול נהריה אמר שמעון מזרחי כי לאחר שגאודלוק ישוב, הקבוצה תיראה טוב יותר. על כך אמר השחקן: "אני רוצה להאמין שזה נכון. כאב לי לראות את המשחק, אני מוכן מבחינתי, רק מחכה שהרופאים יגידו לי מתי לשוב, אני מתאמן כל יום ורץ. אני מרגיש שאני יכול לתרום הרבה, ושזה לא היה קורה אם הייתי יכול להיות גם על המגרש".

גאודלוק הוסיף: "ירושלים ניצחה, אבל אני במכבי אז תמיד ארגיש שאנחנו טובים יותר, יש להם זכות להגיד מה שהם רוצים כי הם ניצחו. נראה בפעם הבאה מי הקבוצה הטובה יותר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
עורך דין שמעון מזרחי יושב מכבי תל אביב (ימין) עם סוני ווימס, דייויד פדרמן. אדריאן הרבשטיין
כבר מתוחים. מזרחי ופדרמן עם ווימס/אדריאן הרבשטיין

3. ההפסד הוא מכה מנטלית לא קלה עבור מכבי, לא רק משום שהוא ניחת כבר בתחילת העונה, אלא גם משום שלשתי הקבוצות היריבות חשוב מאוד להפגין עליונות בזירה המקומית. מכבי רצתה להחזיר לעצמה את ההגמוניה. "לא רצינו להפסיד לירושלים, בטח לא בדרך הזו", סיכמו בקבוצה. עם זאת, במכבי נשמע גם קול אופטימי. "זאת רק פתיחת עונה, והכול עוד פתוח", אמר גורם במועדון.

בדרג המנהלי שוחחו ביניהם על ההפסד, כשהמאמן אדלשטיין אמר אמש במסיבת העיתונאים כי "שיחקנו לא טוב, הפועל ירושלים היו יותר טובים בכל פרמטר מאיתנו וניצחו בצורה משכנעת וצודקת. גם כשחזרנו ברבע השני ובשלישי הרגשתי שאנחנו לא שם ומכריחים".

4. ארז אדלשטיין נראה מתוח. הוא מודע היטב לכך שכל הפסד מעלה את רף הלחץ במערכת. כאשר הפועל טיפסה ל-18 הפרש, דייויד פדרמן, שישב בסמוך למאמן, כבר נעמד בידיים משולבות, ושמעון מזרחי נשאר קפוא במושבו. אדלשטיין חש היטב את הלחץ, ויודע כי הוא עומד במבחן וכי במכבי צריך להנפיק תוצאות מהירות.
מכבי נגסה ביתרון הפועל, שבמחצית ירד לשלוש בלבד, ומד הלחץ ירד לדקות מעטות. אולם ברבע השלישי ירושלים שוב עלתה ליתרון, ומשם מכבי כבר לא שבה.

ההפסד נתן לאדלשטיין לחוש על בשרו כבר בשלב מוקדם זה של העונה את טעמה של השפלה. במכבי רוצים הרי תוצאות של כאן ועכשיו, וזו לא פתיחה מעודדת מבחינתו. בייחוד שהפועל ירושלים הובילה לאורך כל המשחק.

5. כמה שעות לפני המשחק הגיעו שחקני מכבי למלון במדרחוב בעיר נהריה. חלקם טיילו באזור. סוני ווימס נכנס לקיוסק סמוך למלון, ושוחח עם אחד מאנשי מכבי על הימים בצסק"א מוסקבה. מה שבטוח: אחרי ההפסד, לווימס כבר יהיה הרבה פחות זמן לנוסטלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully