וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "יש דרך ארוכה". אדלשטיין: "הם היו עדיפים בכל פרמטר"

1.10.2016 / 22:42

מאמן ירושלים לא יצא מגדרו אחרי ה-62:77 על מכבי ת"א: "יש הרבה עבודה". מאמן הצהובים: "שיחקנו לא טוב ובהרכב שאנחנו לא רגילים אליו". טימור: "יש קבוצה עמוקה, שמח שעמדנו באתגר"

צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל ירושלים זכתה הערב (שבת) בתואר הראשון של העונה, כשניצחה את מכבי תל אביב 62:77 בגמר אחרי תצוגה מרשימה. קרטיס ג'רלס (19 נקודות) סיים כקלע המוביל, כשגם בר טימור, ליאור אליהו ואמארה סטודמאייר תרמו לניצחון המרשים. אייל חומסקי, מבעלי הפועל ירושלים, השתולל במהלך המחצית השנייה, כך על פי חברת האבטחה שהוציאה אותו מהאולם. לקראת הסיום הורשה לחזור.

"זה משחק טוב אחד, בכל פעם שיש גביע זה טוב, אבל שום דבר לא השתנה, זה עדיין מוקדם, אנחנו עדיין עובדים", סיכם סימונה פיאניג'אני. "מכבי תהיה טובה מאוד ביורוליג. זו חוויה טובה עבורנו, התחלנו טוב מאוד, אבל אחר כך המשחק השתנה, ככה שגם לנו יש הרבה עבודה. השחקנים שלי עבדו קשה מאוד לפני העונה, אז אני שמח. שיחקנו הגנה טובה, היינו מאוזנים אבל יש עוד דרך ארוכה".

עוד בנושא:

גביע ווינר: הפועל ירושלים ניצחה את מכבי תל אביב 62:77 בגמר

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (אמצע). אדריאן הרבשטיין
חגיגה גדולה באדום. אמארה והחברים/אדריאן הרבשטיין

בר טימור, שהיה טוב מאוד עם 13 נקודות, אמר בסיום: "זה מסוג הטורנירים שאם אתה מנצח זו אווירה נחמדה ואם אתה מפסיד אז אתה אומר לא נורא. היה קשה, מכבי מצוינת ואני שמח שעמדנו באתגר הזה. הם קלעו 62 נקודות, אבל ברבע השלישי הם קלעו לדעתי 12 וברבע הראשון 10, אלה המפתחות שלנו. לא היינו גדולים בהתקפה. יש פה קבוצה עמוקה, כל אחד נתן את הדקות שלו, התחברנו ואני שמח".

אייזיק רוזפלט סיכם: "זה מרגיש נהדר, אני פה המון שנים וזה תואר ראשון עבורי. אני חושב שזה ראשון מתוך רבים עם ירושלים. כיף לראות שהעבודה הקשה שהשקענו בתקופה האחרונה משתלמת. זה לא היה קל. אולי זה היה נראה קל מהצד, אבל הם חזרו. מכבי קבוצה נהדרת. יש לי המון כבוד להם, אבל שיחקנו טוב יותר. אנחנו מאוד עייפים, ואני מקווה שהמאמן ייתן לנו יום חופש. בר טימור שיחק מדהים, הוא בחור נהדר. מגיע לו תואר ה-MVP יותר מלקרטיס כי הוא עשה הכל עבורנו במגרש. זה אומר עליו הרבה כי הוא לא קיבל יותר מדי הזדמנויות בתחילת ההכנה, אבל התקדם מאוד בשני המשחקים האחרונים. הוא הבחור שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

בצד המפסיד האכזבה היתה גדולה כמובן. "שיחקנו לא טוב, הפועל ירושלים היו יותר טובים בכל פרמטר מאיתנו וניצחו בצורה משכנעת וצודקת", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "גם כשחזרנו ברבע השני ובשלישי הרגשתי שאנחנו לא שם ומכריחים. אני לא זוכר מתי לקחתי פסק זמן כ"כ מוקדם ברבע השלישי בקריירה, אבל הרגשתי שאני חייב. לצערי זה לא עזר. שיחקנו היום בהרכב שאנחנו לא רגילים אליו עם גיא פניני בעמדה שלוש ואילתרנו תוך כדי. יש לנו את הבעיות שלנו וננסה לפתור אותן".

גיא פניני הוסיף: "הקצב של המשחק זה לא היה הקצב שלנו, על מה שעבדנו בחודש וחצי האחרונים. ירושלים הצליחה להאט את הקצב והשטף שלנו, במיוחד במשחק העומד. הגענו ל-62 נקודות, זה לא אנחנו, אנחנו שווים יותר מזה. אנחנו באוקטובר, יכולים להיות ימים כאלה, לא רצינו שזה יקרה דווקא בגמר גביע ווינר, קרה אבל יש עוד עונה ארוכה וצריך להסתכל קדימה. בחירת ההחלטות שלנו לא הייתה נכונה, הזריקות לא היו טובות, וזה גרם להם לצאת להתקפות קלות יותר בצד השני. במשחק כזה עם סקור נמוך קשה לחזור מפער דו ספרתי פעמיים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

הירושלמים חוגגים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully