וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן ניצחה את קטמון, עכו ובית"ר ת"א רמלה דולקות אחריה

שער של איתמר כהן העניק לאורדונים 0:1 על קטמון בחוץ. החבורה של עמיר תורג'מן גברה 1:2 על מכבי הרצליה, עכו ניצחה את הפועל פתח תקוה 1:3 במושבה. תיקו לרמת השרון, הפסד לשעריים

אלדר פשכצקי מול איציק כהן/ברני ארדוב

המחזור השישי בליגה הלאומית יצא לדרך כבר אתמול בערב (חמישי) עם ניצחונה של מכבי נתניה 0:3 על הפועל ירושלים. היום התקיימו שבעה משחקים נוספים ובסופם הצמרת מוסיפה להיות צפופה למדי.

seperator

הפועל קטמון - הפועל רמת גן 1:0

האורדונים עלו לבירה וירדו ממנה עם שלוש נקודות יקרות שהבטיחו להם שבוע נוסף בפסגה. איתמר כהן שחתם ברמת גן השבוע, כבר הספיק לכבוש בגביע הטוטו והיום חל לפרוע שטרות בליגה. החלוץ קיבל כדור עומק בדקה ה-56 וכבש מול אוהד סיידוף. אור ואקנין ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-81, קטמון נורה ב-10 שחקנים וזה היה סוף הסיפור.

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי הרצליה 1:2

הקבוצה של עמיר תורג'מן ממשיכה להרשים והיא עם שלושה ניצחונות מארבעת המשחקים האחרונים. מכבי הרצליה עם הפסד שני העונה. אנתוני לוקסה כבש בדקה ה-12 והעלה את המארחת ליתרון. דור ג'אן הכפיל בדקה ה-36, לפני שז'ורדן פושה צימק בדקה ה-41 בפנדל.

הפועל ניר רמת השרון - עירוני נשר 1:1

תיקו מאוד מאכזב לרמת השרון, שבעקבות התוצאות התרחקה מהפסגה וגם ירדה למקום החמישי. לנשר זה היה תיקו רביעי העונה. דניס צ'ין העלה את האורחת ליתרון בנגיחה (4), אבל אור אוסטוינד איזן בדקה ה-10 בפנדל מדויק ולמעשה חתם את התוצאה.


מכבי נתניה - הפועל ירושלים 0:3

יוסי מזרחי חזר לנתניה וזכה לקבלת פנים חמה מהשחקנים והאוהדים לפני המשחק, אך על כר הדשא היורדת מליגת העל לא התקשתה מול הירושלמים. דיא סבע כבש צמד בדקות 26 ו-42, ובישל לאביב אברהם בדקה ה-70. מכבי נתניה, היחידה שלא הפסידה העונה, כבר הספיקה לסגור את המינוס וכעת במאזנה חמש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי נתניה חוגגים. יותם רונן
שחקני נתניה ממשיכים לחגוג/יותם רונן

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו 3:1

הקבוצה היומרנית של שלומי דורה עם ניצחון שלישי ברציפות ועלייה למקום השלישי. פתח תקוה החלשה עדיין ללא ניצחון ובמלאבס מקווים שהפגרה והחיזוק שיגיע, יוציאו אותם מהמשבר. . גל צרויה כבש מקרוב בדקה ה-20, אבל ברנקו מיכאלוביץ' בישל לעידו אקסברד (28) והשלים מהפך מהיר (30). אדריאן רוצ'ט נגח את השלישי בדקה ה-61.

מכבי אחי נצרת - הפועל נצרת עילית 0:2

אחרי ביזוי דקת מחיאות הכפיים לזכרו של שמעון פרס, שתי הקבוצות התפנו למשחק עצמו ובסיומו שלוש נקודות לאחי. המארחת שהגיעה למשחק ללא ניצחון ועם שני שערי זכות בלבד העונה, חגגה בדקה ה-53 כשמתיאס מרטין נגח מקרוב את ה-0:1. ג'ניה ברקמן האורח הורחק בדקה ה-83, מרטין החמיץ פנדל בתוספת הזמן, אבל חוסיין קבע 0:2 לפני השריקה האחרונה.

הפועל עפולה - בני לוד 2:2

משחק רב שערים וחלוקת נקודות בעמק. אוגו אוקצ'וקוו המושאל מעירוני קרית שמונה כבש ראשון עבור עפולה בדקה ה-29, רז שביט השווה כעבור שש דקות, אבל יובל שוואט החזיר את היתרון לעפולה בדקה ה-45. המארחת ירדה למחצית בפיגור, אבל חזרה למשחק בדקה ה-63, כשעידן שריקי קבע 2:2.

הפועל ראשון לציון - מכבי שעריים 0:1

אוהד קדוסי ניצל בישול של מיכאל זנדברג בדקה ה-36 כדי להחזיר את ראשון לציון למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים בהם היא צברה נקודה. שעריים ממשיכה לרבוץ מתחת לקו האדום, ללא ניצחון בשישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully