וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואל יבצע רוטציה רחבה: יושידה, טארגט ומרטינה צפויים לפתוח

מאמן סאות'המפטון ביצע 30 שינויים בארבעת המשחקים האחרונים ובאנגליה מתקשים לעקוב. שיין לונג אמור לפתוח בחוד נגד הפועל באר שבע (ה', 20:00), מקומם של ואן דייק ופורסטר מובטח

רויטרס

העיתונאים שמסקרים את סאות'המפטון מודים שהם חסרי מושג לחלוטין בנוגע להרכב שיעלה קלוד פואל במשחק נגד הפועל באר שבע מחר (חמישי, 20:00) במחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. דבר אחד כולם יודעים: תהיה רוטציה ו-11 השחקנים שפתחו ב-0:3 על ווסטהאם ביום ראשון, לא יהיו 11 השחקנים שיפתחו באצטדיון טרנר.

המאמן הצרפתי ביצע לא פחות מ-30 שינויים בארבעת המשחקים האחרונים של הסיינטס, ולמען האמת הם הוכיחו את עצמם. סאות'המפטון נמצאת כעת בעיצומו של רצף בן ארבעה ניצחונות, תוך שהיא כובשת תשעה שערים ולא סופגת כלל. ביום ראשון הקבוצה מדרום אנגליה תתארח אצל לסטר סיטי בליגה ופואל עומל על פאזל של דקות משחק אותן יחלק בין שחקני הסגל שלו.

עוד בנושא:

אובידיו הובאן החולה בספק למשחק נגד סאות'המפטון
סאות'המפטון מתכוננת: "המסע יהיה קשה, אפשר לנצח"

קלוד פואל מאמן סאות'המפטון. רויטרס
מרכיב פאזל של דקות משחק לשחקני הסגל. פואל/רויטרס

אז מה אפשר להסיק בנוגע להרכב של פואל בבאר שבע מחר? כמה מסקנות. כפי שמאמנים רבים בכדורגל האירופי נוהגים לעשות, גם למאמן הצרפתי יש שחקנים שבדרך כלל יושבים על הספסל בליגה, אבל מקבלים הזדמנות באירופה.

הבלם היפני מאיה יושידה הוא אחד כזה העונה ונראה שהוא יפתח מחר. החלוץ האירי שיין לונג שבליגה נע בן ההרכב לספסל, אמור לפתוח בעצמו וכך גם המגן הימני קוקו מרטינה והמגן השמאלי מאט טארגט. השניים האחרונים בדרך כלל מתחילים על הספסל, אבל עלו בהרכב ב-0:3 של ספרטה פראג לפני כשבועיים.

הסיינטס ערכו העונה שמונה משחקים רשמיים; שישה בליגה, אחד בליגה האירופית ואחד בגביע הליגה. ארבעה שחקנים בלבד שותפו בכל השמונה: דושאן טאדיץ', שיין לונג, ניית'ן רדמונד ופייר-אמיל הויביירג. השוער פרייזר פורסטר, הבלם וירג'יל ואן דייק והקשר האחורי אוריול רומאו, נחו בגביע הליגה, אבל פתחו בשבעת המשחקים האחרים וצפויים לשחק גם בטרנר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

צפו במדריך שהכינו בסאות'המפטון לאוהדים שיגיעו לבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully