וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירר: "אנגליה הגיעה לשפל חדש". פרדיננד: "כולם צוחקים עלינו"

בממלכה שבורים מפארסת סם אלרדייס. יו"ר ההתאחדות: "הוא שבור ומבין שביצע טעות חמורה". הפרשנים חותכים: "מסתבר שתמיד אפשר לרדת נמוך יותר. זה הרגע הכי מטונף בתולדות הכדורגל האנגלי". הרשת מגחכת

רויטרס

סם אלרדייס חווה אמש (שלישי) את היום הקשה ביותר בקריירה. זה התחיל עם חשיפת "טלגרף", לפיה עזר להונות את ההתאחדות האנגלית, והגיע לסיומו עם עזיבתו את תפקיד מאמן הנבחרת ב"החלטה משותפת", אם כי לכל היה ברור כי לביג סם לא היה סיכוי להישאר בג'וב אחרי הפארסה המביכה.

יו"ר ההתאחדות האנגלית מרטין גלן אמר: "סם שבור לגמרי, הוא מבין שביצע טעות חמורה ומבין את ההיגיון שלנו. אני חייב להגיד עד כמה אני מאוכזב מבחינה אישית. חשבתי שסם יביא איתו שינוי גדול".

אם לא די בכך, הרי שהפרשייה הזו ממשיכה להסתעף וב"טלגרף", שכאמור חשף את המקרה, הוסיפו בשעות הערב מידע לפיו שמונה מאמני פרמיירליג נוכחיים ועוד מאמן עבר מואשמים במעורבות בדברים. על פי ה"טלגרף", סוכני כדורגל צולמו בחשאי כשהם מספרים לעיתונאים כיצד שילמו כסף לא חוקי למנג'רים: "בכדורגל, הכול כיום מתחת לשולחן", אומר אחד הסוכנים. ב"טלגרף" הודיעו כי יחשפו שמות בהמשך השבוע ויעבירו את כל החומרים שלהם להתאחדות האנגלית ולמשטרה, להמשך החקירה.

עוד בנושא:

בשל הסערה שנחשפה: סם אלרדייס סיים את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה
סערה באנגליה: סם אלרדייס ניסה להונות את ההתאחדות ונתפס על חם

מאמן נבחרת אנגליה סם אלרדייס. GettyImages
שפל חדש. אלרדייס/GettyImages

"אני עדיין בהלם", צייץ כוכב העבר אלן שירר. "זו טעות מדהימה של סם. חשבתי שאנגליה נפלה לקרקעית אחרי היורו, אבל זה כבר שפל חדש". בתכנית הרדיו ב-BBC הוסיף שירר: "אגליה הפכה לבדיחה של עולם הכדורגל. זה מכעיס. יש לנו בעיה עם כסף, זו תאבת בצע. יש כל כך הרבה כסף כאן, ואנשים מבקשים עוד ועוד".

גם ריו פרדיננד לא חסך בביקורות: "כל קהילת הכדורגל צוחקת עלינו. תפקיד מאמן נבחרת אנגליה הפך לפארסה, סוג של בדיחה. סם רצה את הג'וב הזה יותר מכל אחד אחר, אבל הוא דחק את ההתאחדות לפינה, ולא נותרה להם ברירה".

ג'ואי בארטון, שהיה מעורב בלא מעט שערוריות בעצמו, צייץ: "לא מאמין לחדשות האלה. שום דבר כבר לא צריך להפתיע אותי יותר, אבל זה הפתיע". שחקן העבר רובי סבאג' הוסיף: "בהתחשב בתוצאות הכל כך טובות של ויילס, אנגליה הופכת להיות מעוררת רחמים. ביג סם יהיה הרוס מהטעות שלו".

"מסתבר שתמיד אפשר לרדת לשפל נמוך יותר", כתב ג'ונתן ווילסון ב"ספורטס אילוסטרייטרד", "ההדחה מהיורו מול איסלנד נחשבה לתוצאה הכי משפילה של אנגליה מאז ההפסד לארצות הברית במונדיאל 1950, אבל אז הגיע הסיפור הזה. זה אולי לא הרגע הכי גרוע בתולדות הכדורגל האנגלי, אבל הוא בהחלט הרגע הכי מטונף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

חמש הקדנציות הקצרות ביותר בנבחרת אנגליה:

1. סם אלרדייס - 67 יום
2. סטיב מקלארן - 478 יום
3. קוון קיגן - 597 יום
4. טרי ונבלס - 884 יום
5. גלן הודל - 1,006 יום

מיטב הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully