וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הסערה שנחשפה: סם אלרדייס סיים את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה

המנג'ר נפגש עם ראשי ההתאחדות האנגלית ועזב אחרי 67 יום בג'וב: "מאוכזב מאוד, הבעתי חרטה גדולה על מעשי". גארת' סאות'גייט יחליפו בארבעת המשחקים הקרובים במוקדמות המונדיאל

רויטרס

אחרי 67 יום בלבד בתפקיד, סיים הערב (שלישי) סם אלרדייס את תפקידו כמאמן נבחרת אנגליה בשל פרשת ההונאה שנחשפה מוקדם יותר היום על ידי ה"טלגרף". המנג'ר בן ה-61 נפגש עם ראשי ההתאחדות בשעות הערב, ומספר שעות לאחר מכן עזב את הג'וב היוקרתי ביותר בו החזיק עד כה בקריירה, ב"החלטה משותפת" שקיבלו הצדדים. האיש שאימן אשתקד את סנדרלנד נפרד להספיק לנהל משחק אחד בלבד - ניצחון 0:1 על סלובקיה במוקדמות המונדיאל.

אלרדייס הוציא הודעה ובה סיפר: "בשל האירועים האחרונים, אני וההתאחדות החלטנו להיפרד. לכבוד היה לי לקבל את המינוי ביולי ואני מאוכזב מאוד מהתוצאה הסופית. נפגשתי עם ראשי ההתאחדות והבעתי חרטה עמוקה על מעשי".

"סם מבין שעשה טעות חמורה והוא התנצל", נמסר מההתאחדות. "זו לא החלטה שקיבלנו בקלות, אבל העדיפות העליונה של ההתאחדות היא לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של הכדורגל. מאמן נבחרת אנגליה חייב להציג מנהיגות חזקה ולגלות כבוד רב ליושר הענף כל הזמן".

ב"טלגרף" חשפו הבוקר שהמאמן שנכנס לנעליו של רוי הודג'סון לפני קצת יותר מחודשיים השתמש במשרתו כדי לטוס להונג קונג ולנהל מו"מ עם איש עסקים וייעץ לו איך "לעקוף את חוקי ההתאחדות על העברת שחקנים", שאוסרים במפורש להחזיק בבעלות צד שלישי על שחקנים. בין היתר, דנו השניים בעסקה בעלות 400 אלף ליש"ט, אולם אלרדייס לא ידע שאחד מאותם אנשי עסקים היה כתב במסווה, שסייע ל"טלגרף" לחשוף את הסיפור המסעיר.

עוד בנושא:

סערה באנגליה: סם אלרדייס ניסה להונות את ההתאחדות ונתפס על חם
נבחרת אנגליה: סם אלרדייס צפוי לאבד את תפקידו עוד הערב

מנג'ר נבחרת אנגליה סם אלרדייס. GettyImages
ביי ביי. אלרדייס/GettyImages

מי שייכנס לנעליו, לפחות באופן זמני, הוא מאמן הנבחרת הצעירה גארת' סאות'גייט, שיאמן את נבחרת שלושת האריות בארבעת המשחקים הקרובים במוקדמות המונדיאל, עד אשר ימונה מאמן קבוע.

על פי סוכנויות ההימורים, סאות'גייט הוא גם המועמד המוביל כעת לרשת את אלרדייס באופן קבוע (6/4). אחריו ברשימה סטיב ברוס (2/1), אלן פארדיו (4/1), אלן שירר (10/1), גארי נוויל (12/1), ארסן ונגר (12/1), אדי האו (12/1) ויורגן קלינסמן (12/1).

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן הנבחרת הצעירה של אנגליה גארת' סאות'גייט. GettyImages
יקבל את הג'וב גם באופן קבוע? סאות'גייט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully