וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה באנגליה: סם אלרדייס ניסה להונות את ההתאחדות ונתפס על חם

בתחקיר שנמשך 10 חודשים, ה"טלגרף" חשף כי מאמן נבחרת אנגליה נפגש עם אנשי עסקים במזרח הרחוק וייעץ להם כיצד "לעקוף את חוקי ההתאחדות" כדי לבצע עסקאות על שחקנים מהפרמיירליג. צפו

רויטרס

בווידאו: צפו באחת הפגישות של אלרדייס

נבחרת אנגליה לא נחלה הצלחה רבה עד כה עם המאמנים האנגלים שלה ואמש (שני) ה"טלגרף" חשף פרשה מסעירה שעלולה להביא לפיטוריו של סם אלרדייס, מאמן הנבחרת הטרי שהחליף את רוי הודג'סון אחרי עוד יורו כושל.

העיתון האנגלי חושף בגיבוי של עדות וידאו מצולמת (מצורף הווידאו) שאלרדייס השתמש במשרתו כמאמן הנבחרת האנגלית כדי לנהל מו"מ עם איש עסקים וייעץ לו איך "לעקוף את חוקי ההתאחדות על העברת שחקנים", כאשר השניים דנים בעסקה בעלות של 400 אלף ליש"ט. אלרדייס, שלא הספיק לערוך אפילו אימון רשמי אחד עם נבחרת שלושת האריות, ניהל מו"מ עם איש עסקים מהמזרח הרחוק שקיווה להרוויח משוק ההעברות של הפרמיירליג.

על פי הדיווח המסעיר אלרדייס טס לסינגפור והונג קונג על תקן שגריר והסביר לאנשי עסקים איך הם יכולים להערים על חוקי ההתאחדות האנגלית שאוסרים במפורש להחזיק בבעלות שלישי על שחקנים. מה שאלרדייס לא ידע זה שאחד מאנשים העסקים עמם הוא נפגש היה כתב במסווה והוא צילם את הפגישה כחלק מתחקיר של הטלגרף שנמשך עשרה חודשים וחשף עוד ועוד ראיות לשוחד ושחיתות בכדורגל האנגלי.

סם אלרדייס מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
הסתבך בענק. אלרדייס/רויטרס

במהלך שתיים מהפגישות שלו שנמשכו ארבע שעות במצטבר, אלרדייס אמר לאיש העסקים המתחזה שזו "לא בעיה" לעקוף את החוק שחוקק על ידי המעסיקים שלו (ההתאחדות האנגלית) ב-2008. הוא הוסיף ואמר שהוא מכיר סוכנים מסויימים ש"עושים את זה כל הזמן ושאפשר לעשות כסף גדול פה".

אבל זה לא הכול, בעדויות הווידאו נחשף גם שאלרדייס ביקר את רוי הודג'סון המאמן אותו הוא החליף לא מכבר וטען ש"אין לו אישיות". על שחקני נבחרת אנגליה אמר הודג'סון ש"יש להם מחסום פסיכולוגי והם מתקשים להתמודד". כעת, ההתאחדות האנגלית תתחיל כמובן בחקירת המקרה הזה, אך לאור העובדה שישנן עדויות וידאו מצולמות עם עדויות מפלילות, לאלרדייס יש סיכוי קלוש מאוד להמשיך בתפקידו והוא ככל הנראה יפוטר בקרוב מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully