וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט בטוח: "אני אמנם צעיר, אבל יודע להתמודד עם מצבים קשים"

25.9.2016 / 8:49

אחרי שקיבל גיבוי מבן זקן, מאמן מ.ס. אשדוד סיפר: "אנחנו במצב קשה, וזה מתסכל". במועדון בטוחים: "אם נפסיד לבני יהודה, לא ברור מה יהיו ההשלכות", אוחיון: "בבעיטה אחת היריב מנצח"

לחץ גדול במ.ס. אשדוד בעקבות ההפסד להפועל כפר סבא אתמול שהיה הפסדה הרביעי של הקבוצה בחמשת המחזורים הראשונים. למרות העבודה כי היא מדורגת במקום האחרון, האיש הקובע בקבוצה ג'קי בן זקן לא חושב שיש מקום מבחינתו להחליף את המאמן רוני אוואט ודקות ספורות אחרי המשחק אמש כבר אמר שהוא נותן למאמן גיבוי מוחלט.

גם אוואט לא מתכוון להרים ידיים ולהתפטר. "אנחנו במצב קשה וזה מתסכל כי בהרבה משחקים שיחקנו טוב מהיריב ולא ידענו לקחת נקודות. אני מתוסכל, אבל אני לא שבור ואני לא נשבר. אני מאמן צעיר אבל יש לי הרבה שנות כדורגל מאחוריי ותמיד ידעתי להתמודד עם מצבים קשים", אמר המאמן אמש.

עוד בנושא:

לא דרבי של גוטמן. דרבי של לוזון: שביזות יום א', לקראת הדרבי
כץ: "אוסידון וכהן? כשיד ימין ושמאל עובדות יחד, דברים טובים קורים"
שכטר המום, אבל הכתובת הייתה על הקיר: מה הוביל להשפלה של בית"ר
בהפועל כפר סבא מודים: "יותר מדי שחקני מפתח לא נמצאים בכושר טוב"

ג'קי בן זקן בעלים מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מעניק גיבוי. בן זקן/מגד גוזני

אם אכן ימשיך בן זקן לגבות את אוואט, ברור לרבים במועדון שמשחק המפתח יהיה בשבת הבאה בבית מול בני יהודה. "המשחק מול בני יהודה זה משחק העונה שלנו", נשמעו אמש קולות במועדון. "אם שוב נפסיד בבית, לא ברור מה יהיו ההשלכות". אוואט אמר אחרי המשחק: "מה שנותר לנו הוא להמשיך לעבוד קשה ולקוות לימים טובים יותר. אין לי טענות לשחקנים שנתנו נגד כפר סבא את הכול".

הפועל כפר סבא ניצחה מבעיטה אחת למסגרת, כך שברור שזה כואב". הקפטן משה אוחיון, ששיחק במחצית השנייה כשהוא פצוע בראשו, נשמע שבור אמש: "מאכזב מאוד לסיים עוד משחק בלי נקודות. ביצענו הוראות במשחק הזה, עמדנו טוב ובסופו של דבר לחזור בלי כלום זה כואב. צריכים לחזק את כולם, כי מצב הרוח לא טוב. מצד אחד הכדורים שלנו לא נכנסים ומצד שני בבעיטה אחת היריב מנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully