וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוך 32 הקבוצות בצ'מפיונס: אתלטיקו מדריד היחידה שתשחק בראשון

דייגו סימאונה מאוכזב: 24 מהקבוצות שתשתתפנה בליגת האלופות באמצע השבוע תשחקנה בשבת, שבע אחרות כבר בשישי. הסיבה: יריבת אתלטיקו בליגה, דפורטיבו לה קורוניה, שיחקה בליגה בחמישי

one

אתלטיקו מדריד תפגוש ביום רביעי את באיירן מינכן במסגרת המחזור השני של שלב הבתים של ליגת האלופות, במה שיהיה שחזור חצי גמר המפעל מהעונה שעברה. לעומת הבווארים, שישחקו בליגה מחר (שבת), אתלטי תקבל רק שלושה ימי מנוחה בין משחק הליגה שלה למפגש המרתק בצ'מפיונס. מה מוזר אף יותר, היא העבודה שהקבוצה של דייגו סימאונה תהיה היחידה מבין 32 הקבוצות בליגת האלופות שתקיים את משחק הליגה שלה לפני המחזור ביום ראשון.

24 קבוצות תשחקנה בליגות המקומיות בשבת, ושבע נוספות תקיימנה את משחקיהן כבר היום, מה שיזכה אותן במנוחה מספקת לקראת המחזור האירופי. לשם השוואה, ברצלונה ריאל מדריד וסביליה, נציגותיה האחרות של הליגה הספרדית באלופות, תשחקנה כולן בשבת. הסיבה? יריבתה של אתלטיקו, לה קורוניה, סגרה את המחזור החמישי בספרד עם משחק אתמול בערב, וזקוקה למנוחה משלה.

זוהי לא הפעם הראשונה שאתלטי לא מרוצה משיבוץ משחק הליגה שלה. בתחילת החודש הם שיחקו נגד סלטה ויגו בשבת בצהריים, והתחרו על הצופים עם הדרבי של מנצ'סטר שהתקיים במקבל. בעונה שעברה, לאחר גומלין שמינית גמר הצ'מפיונס מול פ.ס.וו איינדהובן, היו להם 72 שעות בלבד להתכונן למשחק הקריטי בליגה מול ריאל מדריד.

עוד בנושא

שבת בספרד: ברצלונה אצל חיחון, ריאל מדריד מול לאס פלמאס
באוסה: "מקווה שברצלונה תיתן למסי להתאושש, לפעמים צריך לעזור לו"
ברצלונה גועשת בעקבות הפוסט של וידאל, בוסקטס חתם עד 2021

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
למה דווקא אני? סימאונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully