וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באוסה: "מקווה שברצלונה תיתן למסי להתאושש, לפעמים צריך לעזור לו"

מאמן נבחרת ארגנטינה תקף: "הם טוענים שמדובר בהיעדרות של שלושה שבועות, הרופא שלנו לא בדק אותו", "דיבאלה פרטנר מעולה עבור מסי", וגם השיחה שהחזירה את הפרעוש למדי האלביסלסטה

one

בווידאו: ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

הפציעה של ליאונל מסי במפגש של ברצלונה מול אתלטיקו מדריד לא רק הדאיגה את ראשי האלופה הספרדית. גם בנבחרת ארגנטינה עוקבים בקשב אחרי מצבו של הקפטן, שפספס את משחקה האחרון של האלביסלסטה כדי להתאושש מהעומס שצבר מאז ההפסד בקופה סנטנריו. הפרעוש, ששב למדי הנבחרת אחרי הפרישה המתוקשרת, הפיח חיים חדשים בשאיפות של ארגנטינה לקראת מונדיאל 2018. היום (שישי) בחר מאמנו, אלגרדו באוסה, להעניק ראיון לתקשורת הספרדית בו סיפר על השיחה שהחזירה את מסי לנבחרת, החששות, היחסים עם ברצלונה והמטרות שלו לקראת הגביע העולמי ברוסיה.

עוד בנושא:

פילוסופיה, מסי ולה מאסיה: הקסם שמניע את ברצלונה
ברצלונה גועשת בעקבות הפוסט של וידאל, בוסקטס חתם עד 2021

ליאו מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
באוסה מודאג. מסי/רויטרס

"אני יודע שלאו סובל מקרע סיבי בשריר, הוא זקוק להתאוששות ואני מקווה שבברצלונה יעניקו לו זמן להתאושש בצורה טובה. הרופא של הנבחרת כבר נמצא בקשר עם האנשים של בארסה", עקץ באוסה והוסיף: "אני מקווה שאחרי שלושה שבועות הכל יסתדר".

המאמן, שעל פי הדיווחים בתקשורת בארגנטינה פתח חזית נגד האלופה הספרדית, נשמע רגוע לקראת צמד המשחקים מול פרו ופרגוואי: "אני לא יודע מה יהיה לקראת המשחקים. קיימת אפשרות שמסי יהיה כשיר, אני לא מכין חלופות ואעבוד עם הסגל שזימנתי. לפי מה שהבנתי מהדו"ח הרפואי מסי יזדקק לשלושה שבועות, זה מה שאומרים בברצלונה. רופא הנבחרת עדיין לא בדק אותו, כי הם בטוחים שהם יודעים הכי טוב. מסי רוצה לשחק בכל משחק, זה ברור לכולם והוא רוצה לשחק גם בנבחרת ובמועדון. אנחנו בתור אנשי המקצוע צריכים לדאוג לו ולמטרות הקבוצתיות. לעזור לו להחליט מה טוב בשבילו".

השאלה המרכזית הייתה השיחה בין המאמן לפרעוש, שהובילה לקאמבק שלו למדים הבינלאומיים: "קצת אחרי המינוי התקשרתי אליו וקבענו פגישה. ידעתי שאנשים ירצו להתעסק בפגישה הזו, אבל דאגנו שהיא תישאר רק ביני לבינו. שוחחנו על כדורגל, וסגנון המשחק שכל אחד מאיתנו מעדיף. הפתיע אותי כמה הוא אוהב ומבין את המשחק בצורה מטורפת. יש לו יכולת לשים לב לפרטים באופן יוצא דופן, במשך שעתיים פשוט לא הפסקנו לדבר. הבנתי שהוא רצה הפסקה אחרי הקופה, אבל הבהרתי לו שאני רוצה אותו כחלק מהתוכניות שלי. לשכנע אותו היה באמת קל".

ליאונל מסי חלוץ נבחרת ארגנטינה עם המאמן אלגרדו באוסה. רויטרס
השיחה ששינתה את הכל. מסי ובאוסה/רויטרס

באוסה לא היסס לסמן את השחקן המועדף עליו בקרב בין מסי לכריסטיאנו רונאלדו: "לאו הוא הטוב בעולם וזו זכות עבורנו שיש לנו שחקן כזה בסגל. הוא חלק חשוב במטרות שלנו לקראת רוסיה. הנבחרת צריכה אותו והוא צריך אותה, אין אפשרות אחרת. כל מה שחשוב עבור מסי היא השגת ההרמוניה נכונה לבטא את היכולת הטובה שלו".

"אני חושב שהדבר החשוב ביותר עבורו הוא לשחק עם השחקנים שמתאימים לו ויש שחקנים מהסוג הזה בנבחרת", הוסיף: "פאולו דיבלה, אבר באנגה, חאבייר פסטורה וסרחיו אגוארו הם כאלה. במיוחד דיבאלה, שיודע לשחרר לחץ בצורה מיוחדת, הוא יכול להיות שותף נהדר עבור לאו".

ומה לגבי ההבדלים בין מסי של ברצלונה לבין מסי של הנבחרת? "העמדה בה לואיס אנריקה דורש ממנו לשחק היא שונה מאשר אצלנו לאורך השנים. אבל אפשר לשים לב שלאורך התקופה האחרונה מסי משחק יותר במרכז המגרש מאשר באגף ימין, זו רק עמדת המוצא שלו. עבורי חשוב להעניק לו את האפשרות להוציא את המיטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully