וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה גועשת בעקבות הפוסט של וידאל, בוסקטס חתם עד 2021

המגן העלה לאינסטגרם תמונה עם אצבע משולשת וסמיילי שותק, הפרשנים בטוחים כי הוא מכוון לעבר המאמן והדיווחים אודות ביירין. הקשר שדרג את חוזהו, אינייסטה: "פפ יודע מה אני רוצה"

one

בווידאו: ברצלונה ואתלטיקו מדריד נפרדו ב-1:1

האם היחסים הרעועים בין לואיס אנריקה לאלש וידאל בדרך לפיצוץ? על פי הדיווחים היום (חמישי) בקטלוניה עולה כי חדר ההלבשה של ברצלונה סוער. הסיבה לתחושות הקשות היא לא אובדן הנקודות מול אתלטיקו מדריד, אלא הפוסט אותו העלה וידאל.

האחרון נותר בפעם השלישית ברציפות מחוץ לסגל של ברצלונה, וקצת אחרי שריקת הסיום בקאמפ נואו בחר להעלות תמונה שלו במדי האימונים עם אימוג'י בצורת אצבע משולשת, ופרצוף עם שפתיים נעולות. אותו פוסט הורד במהרה מהחשבון של וידאל, ומאז מנסים להבין מה עומד מאחוריו.

עוד בנושא:

גביגול הוצג באינטר: "אני פה כדי לעזור לנצח, מחכה כבר לשחק"
פילוסופיה, מסי ולה מאסיה: הקסם שמניע את ברצלונה

הפוסט של אלייש וידאל. אינסטגרם, צילום מסך
מיהר להוריד את הפוסט. וידאל/צילום מסך, אינסטגרם

הפרשנים בברצלונה טענו תחילה כי מדובר במסר ללואיס אנריקה, שעל פי הדיווחים בחודש האחרון הביע רצון לסיים את הקדנציה הקצרה של המגן בקאמפ נואו. המאמן מעוניין בהחזרתו של הקטור ביירין מארסנל כבר בחודש ינואר הקרוב, בעקבות האכזבה הגדולה מווידאל.

מקורביו של השחקן טענו בשעות האחרונות כי היחסים שלו עם לואיס אנריקה תקינים והפוסט היה מכוון לעבר העיתונאים בברצלונה, שלטענתו דוחקים אותו מחוץ לסגל. וידאל, שנרכש מברצלונה בזמן איסור ההעברות יחד עם ארדה טוראן, רשם העונה רק הופעת ליגה אחת העונה ב-2:1 מול אלאבס. היכולת ההגנתית של המגן גרמה לספקות רבות לגביו אצל הצוות המקצועי והוא התקשה לתקוע יתד מאז שעזב את סביליה.

בתוך כך, ברצלונה הודיעה על הארכת חוזהו של סרג'יו בוסקטס. הקשר חתם עד 2021 עם אופציה להארכת ההסכם עד 2023, סעיף השחרור של בוסקטס עלה ל-200 מיליון יורו ובכך הוא הצטרף לניימאר, שגם שדרג את ההסכם שלו מאז פתיחת העונה. הקשר התרגש: "זו הגשמת חלום עבורי ואני מקווה לחגוג עוד הרבה הצלחות עם ברצלונה".

גם אנדרס אינייסטה הביע את רצונו להמשיך את ההתקשרות עם האלופה הספרדית: "פפ גווארדיולה יודע מה אני רוצה, אני רוצה לסיים את הקריירה בבארסה. הייתי מאוד ברור בנוגע לכוונות שלי, ואני לא מתכוון להשלות אף קבוצה אחרת. אני וברצלונה זה עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully